Gå til innhold

Omtale av XIII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjonen var ganske anderledes i forhold til itavisen :roll:

Det høres bra ut, hadde den vært lik kunne vi jo blitt anklaget for plagiering. ;-)

Det er jo bare bra det er jeg enig i, men at tolkningen av spillet skal være så vidt forskjellig er vel ikke så bra :no:. Da er noen på viddene og i dette tilfellet er nok det itavisen

 

update: skriveleif

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Men en anmeldelse skal en jo ikke legge altfor mye i..det er jo tross alt bare en persons mening..godt mulig at den personen ikke liker det samme som du gjør..er det mange ulike anmeldelser derimot må en nesten prøve ut selv :D

Akkurat. Dette er en persons meninger, og selv om en omtale av veldig subjektiv, passer jeg også på å stille spillet opp mot "normene" på markedet. Slik som å sammenligne det med andre spill som har gjort det bedre eller dårligere, og slår ned på ting som ikke burde være med i et spill anno 2003.

 

Jeg synes ikke jeg er streng med XIII når jeg gir det 7 (som betyr godt). Jeg er mild og rettferdig i denne omtalen. Jeg legger også vekt på, i konklusjonen, at dette er et spill folk vil være veldig delt om og at evalueringen av det best er opp til hver enkelt. Noen vil elske det, andre vil mislike det. Jeg er plassert omtrent midt i mellom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...