Gå til innhold

– iPhone-eiere er mer opptatt av status enn Android-eiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også  har da men :p

Helt riktig. "Alle" har iPhone idag. Selv jeg som ikke er statusjeger. Jeg vil bare ha noe som virker. Dessuten får jeg en sånn "Lego Duplo" følelse av Android.

Lenke til kommentar

 

Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også  har da men :p

Helt riktig. "Alle" har iPhone idag. Selv jeg som ikke er statusjeger. Jeg vil bare ha noe som virker. Dessuten får jeg en sånn "Lego Duplo" følelse av Android.

Nøyaktig derfor jeg gikk fra iPhone til Android. Har aldri hatt mer problemer enn med iPhone.... Men jeg har vel bare vært uheldig med mine iPhones (har hatt 2 forskjellige)...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om man skal ta slike studier med en klype salt, føler jeg at det er litt sannhet i dette. Selv er jeg en Samsung-fantast og kommer aldri til å gå til innkjøp av en iPhone, nettopp pga dette hysteriet.

 

Nå er jeg jo fornøyd med Samsung-telefonene jeg har eid de siste årene, men skal innrømme at kanskje 10-20% av valget mitt for Samsung er pga at jeg ikke vil assosiere meg med disse hysteriske apple-fanatikerne som bevisst prakker ned på andre fordi de ikke eier disse produktene.

 

iPhone er en bra telefon med genial og enkel brukergrensesnitt, ikke misforstå meg på det. Men for min del er det no-go.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Man ser jo fort at mange av Apple-brukerne kan særdeles lite om faktisk teknologi og hvordan ting skal brukes, de vil bare ha noe enkelt og gidder ikke sette seg inn i ting det minste. Litt synd da slike vil holde tilbake teknologi. Også tragisk hvor overpriset iphone sine telefoner er, er jo bare noe billig greier laget i Kina av barn stengt inne på en fabrikk

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Man ser jo fort at mange av Apple-brukerne kan særdeles lite om faktisk teknologi og hvordan ting skal brukes, de vil bare ha noe enkelt og gidder ikke sette seg inn i ting det minste. Litt synd da slike vil holde tilbake teknologi. Også tragisk hvor overpriset iphone sine telefoner er, er jo bare noe billig greier laget i Kina av barn stengt inne på en fabrikk

 

Det er rett og slett merket som selger, som alt annet populær, pga. status.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

KIA sportage er heller ikke noen eksklusiv bil. Selgeren er venninne av bonusdatteren min, og jeg sender bilde til henne hver gang det står tre eller flere sportager på samme p-plass. Rekorden er fire sportager på rad!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...