Gå til innhold

TEST: Motorola Moto Z Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk fra en LG G4 til Moto Z Play for ca 1 måned siden nå. Veldig fornøyd sålangt.

Grunnen til at jeg byttet igrunnen var at batteritiden på G4 var nede i 2-2.5 timer OsT. Som var uakseptabelt. Denne får jeg fint opp mot 6-8 timer OsT.

 

G4 begynte også å bli ganske treg i menyene og apps krasjet ofte. Dette er ikke et problem med Z Play. Super rask :) Har opplevd at snapchat har krasjet en gang eller to, og at spotify er tregt men det er jeg helt vandt til så jeg holder meg til Google Play Music :). Men dette er jeg såpass vandt til at det ikke skader meg.

 

Kamera er som sagt ikke så bra, men gjør jobben. Tar ikke så mye bilder at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Kan noen snarest forklare meg hvordan en telefon til over 4000 kroner, regnes som en billig-mobil? :p

 

Vil påstå dette er i high-end kategorien. Billigmobil vil jeg påstå ligger rundt 1000 kr, slik som Huawei Y5 II. Deretter kommer mobiler som Moto G4 Plus til 2500 kr. Denne mobilen ligger i det øvre sjiktet i klassen over der igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan noen snarest forklare meg hvordan en telefon til over 4000 kroner, regnes som en billig-mobil? :p

 

Vil påstå dette er i high-end kategorien. Billigmobil vil jeg påstå ligger rundt 1000 kr, slik som Huawei Y5 II. Deretter kommer mobiler som Moto G4 Plus til 2500 kr. Denne mobilen ligger i det øvre sjiktet i klassen over der igjen.

 

Nå fikk jeg solgt min lg g4 for 2000,- da så blir nesten som en billigmobil for meg ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...