Gå til innhold

ANMELDELSE: Dishonored 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så syntes jeg det er for dårlig at et spill som lanseres i såpass dårlig tilstand på PC skal få så god karakter. Er jo ikke rart at spillutviklere driter i kvaliteten på PC om spillene skal ranke inn tilnærmet toppkarakterer på rekke og rad helt uavhengig om de leverer en PC-versjon som faktisk er spillbar eller ikke.

 

De snakker om at de jobber med en patch, men det er jo bare ord inntil videre. Faktum er at spillet er lansert, de har tatt penger og spillet fungerer veldig, veldig dårlig på PC. Dette alene burde markeres på karakteren som spillet får. Hvis ikke så er det jo helt uten påvirkning for produsenten og utgiver...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvordan er det med vanskelighetgrad? Synes det første spillet var litt i enkleste laget, det var lett å bare kverke alle på sin vei, spillet motiverte ikke så veldig til å gjøre det bra, slik som feks Hitman.

 

Vel, for det første kan du jo stilla på vanskegraden som du sjølv ønskjer. Eg spelte på medium, og eg følte vel kanskje at vanskegraden droppa litt mot slutten, ettersom eg fekk fleire og sterkare krefter. Her òg er det utvilsamt betrakteleg enklare å berre drepa alle enn å ghosta seg gjennom det. Men er det like gøy, då? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så syntes jeg det er for dårlig at et spill som lanseres i såpass dårlig tilstand på PC skal få så god karakter. Er jo ikke rart at spillutviklere driter i kvaliteten på PC om spillene skal ranke inn tilnærmet toppkarakterer på rekke og rad helt uavhengig om de leverer en PC-versjon som faktisk er spillbar eller ikke.

Det er i mine øyne ganske enkelt. Anmelder har ikke spilt spillet på PC. Han kan ikke trekke et spill for noe andre sier. 

 

Vil selv vente til trøblet er fikset opp i før jeg kjøper det siden jeg spiller på PC. Til da har sikkert prisen falt litt også, så det er bare vinn vinn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så syntes jeg det er for dårlig at et spill som lanseres i såpass dårlig tilstand på PC skal få så god karakter. Er jo ikke rart at spillutviklere driter i kvaliteten på PC om spillene skal ranke inn tilnærmet toppkarakterer på rekke og rad helt uavhengig om de leverer en PC-versjon som faktisk er spillbar eller ikke.

 

Har du hørt noe så dumt? Helt alvorlig? Når det flyter så bra på xbox one, som jeg spiller på... så skal det få en dårligere karakter for at det ikke fungerer på pc?

 

Jeg koste meg veldig med Dishonored når det kom. Dette var et fantastisk tilskudd i en ellers så kjedelig spillhøst. Virkelig et spill jeg kan anbefale.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...