Gå til innhold

– Nei, Pokémon GO kommer ikke til å gå over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niantec har gjort en temmelig dårlig jobb med å revitalisere appen/spillet. Mulig 2. Gen vil kunne gi det et lite boost igjen, men neppe noe som varer i mer enn maks 3-4 uker. Spillet er jo fremdeles helt blottet for gameplay.

 

De lovte Trading og Duels. Om de kommer med det så KANSKJE de får en liten opptur igjen..

Lenke til kommentar

Jeg vil vel på mange måter si at den har gått over allerede?

 

Joda. Jeg vil også si hypen har "gått over". Men det han sier er strengt tatt mer i retning " «...Pokémon GO vil være med oss i mange år fremover» " og det trenger de ikke milliarder av brukere for å klare. Så han har sitt på sitt tørre, mer enn overskrifta i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til GEN2. Har spilt det vær dag siden lansering. Vel og merke var det virkelig piss da jeg flyttet til en liten bygd grunnet jobb, der var det INGEN pokemon å fange. Etter at jeg flyttet til byen igjen så kom updaten med fler spawns, a little to late?!?!

 

Men men, i bunn og grunn en underholdene og artig app med nostalgisk Pokemon hunting. Jeg og fruen spiller det daglig på vei til jobb og ellers når vi skal andre ting. Så om det er så ut folk skal ha det til? Vel, det er vel ikke "kjernen" de trenger å frykte å miste.

 

Jeg må si at det var en stor sensasjon for mange, museumer som sto tomme, var plutselig over hundre personer som strømmet daglig der en periode. Og til og med enda i dag strømmer det folk dit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...