Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

184,- per stykk om en kjøper en pakke på 4 direkte fra Chipolo

255,- for en stykk

Gratis frakt

 

I en periode får en nok nye brikker ved innlevering, men etterhvert får en nok gamle brikker som har fått nytt batteri, for det er jo hele poenget med at de tar de i mot, så de kan "selge" de igjen

 

Innmaten vil nok være 'gammel', men skulle jo tro at å benytte nye plastdeler ikke koster all verden. Ser for meg at det vil være billigere enn kostnaden forbundet med misfornøyde kunder hvis de mottar oppskrapede og generelt mindre pene brikker i retur.

Lenke til kommentar

184,- per stykk om en kjøper en pakke på 4 direkte fra Chipolo

255,- for en stykk

Gratis frakt

 

I en periode får en nok nye brikker ved innlevering, men etterhvert får en nok gamle brikker som har fått nytt batteri, for det er jo hele poenget med at de tar de i mot, så de kan "selge" de igjen

 

Det er ikke gratis frakt om en kjøper en enkelt, da er det 10€ i frakt.

 

4 stk gjør vel at en får diverse avgifter på toppen og prisen øker igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratis frakt om en kjøper 2, så da står en mellom å betale 100 kroner i frakt eller å betale 100 kroner i moms

avgifter får en uansett, om en kjøper 1 eller 4

 

Har liten interese for dette selv da jeg ikke er så glemsk, ennå

 

Får ikke noe moms og avgifter om du kjøper en. 35€ med frakt gir 318 nok for en.

 

To stk koster 454 med gratis frakt, men da kommer moms og avgifter i tillegg.

Lenke til kommentar

Etter å ha testet tilsvarende brikke fra XY Find it (eller noe i den dur) ble konklusjonen foreløpig at denne dekker et behov jeg ikke har. Hvor stort er community for disse i Norge? Altså, hvor realistisk er det at noen vil komme innen rekkevidde av en enhet jeg har mistet i by eller "på landet"?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...