Gå til innhold

Fra nå av må Steam-spill bruke faktiske skjermbilder på butikksidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg savner tiden da man kunne laste ned demo av de fleste spill, og se hva det var man kjøpte før det kostet en krone

Du kan kjøpe spillet, prøve det og få igjen pengene hvis du ikke liker spillet.

Ikke for de som kjøper cheap cd keys f.eks fra cdkey.com

Jeg kjøpte et spill til Steam fra cdkey.com, jeg likte ikke det å fikk heller ikke det refundert.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

 

- Håper det her er snakk om "in game"-gameplay...

Granted; Grafikkmessig har det blitt gjort store fremskritt de senere årene, men der er fortsatt et stykke igjen før skille mellom "intro" og "in game"-gameplay har blitt hvisket bort helt.

Misforstå meg rett...
Jeg synes fortsatt ordtaket "Don't judge a book by it's cover." holder mål i disse digitale dager.

Jeg innrømmer helhjertelig at jeg er liker "Eye-Candy"..., men synes fortsatt at sjanger og/eller tema er viktigere enn grafikk.

Men får man både i pose og sekk så takker jeg ikke nei...
Det er ikke dermed sagt at man er garantert at spillet er bra for det om.
Da hva som er bra eller ikke er høyst subjektivt.


Aprops subjektivt...
Jeg for min del synes at UI og Game-Mechanic er veldig avgjørende om jeg liker spillet eller ikke.

F.eks...
Jeg er stor fan av "WarCraft"; Både de første spillene i serien og "WarCraft"-lore.
Men jeg har aldri hatt sansen for "World of WarCraft".
Da jeg for min del synes at UI'en er høyst forvirrende og komplisert, og at Game-Mechanic'en er lite tiltalende.


 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...