Gå til innhold

ANMELDELSE: Football Manager 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Championship Manager i 2000 med Rosenborg som lag. Det syntes jeg var utrolig gøy. På den tiden var det de gode gamle Jørn Jamtfall, Roar Brattbakk mfl som spilte. Men fotballinteressen min døde da jeg la spillet fra meg.

Det ser ikke ut som om spillet har forandret seg veldig mye, hvertfall med tanke på at de har hatt 16 år til utvikling.

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter intens spilling i 12,13 og 14 har jeg hoppet over fjorårets versjon. Kjente at det var litt for lite forbedringer til at jeg fikk spillelysten tilbake. Garantert et solid spill, men kjenner at jeg er litt lei enda.

 

2015 var faktisk dårligere enn 2014. De hadde brukt mye energi på å endre menysystemet, noe som hadde gått utover små fine detaljer i spillet, som var fjernet eller ikke oppdatert. Det var f.eks færre svar på pressekonferanser som var svært repetitivt, svært udynamisk "team talk" og dårlig interaksjon med spillere (langt mindre enn 2014).

 

Så det var nok helt greit å hoppe over 2015. 2016 virker å ha tatt tak i de tingene de ikke tok tak i med 2015 på grunn av fokuset på å endre grensesnittet i 2015.

Lenke til kommentar

Har brukt mye tid i alle versjoner fra CM 04 og frem til 2014, men kjenner jeg er litt lei FM. Synes endringene er for små fra år til år til at det er verdt pengene. Skulle likt å se de legge litt mer sjel i FM på mobil. Det funker veldig bra for korte seanser uten alt for mye detaljstyring, men også der har de en lang vei å gå.

Lenke til kommentar

Kan man virkelig forvente store forandringer år etter år fra en spillserie som tar utgangspunkt i en sport som har stått nokså stille fra dens opprinnelse? Fotball er, vel, nettopp fotball. Den eneste merkbare forandringen man har sett i virkelig fotball de siste tjue årene er lengden på shortsen og det faktum at spillere faller så fort en motstander puster på vedkommende.

Endret av eirikheggelund
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...