Gå til innhold

THQ Nordic kjøper krigsklassikarar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange kidz her tydeligvis, siden alle refererer til Delta Force :p.

Jeg vokste opp med og var kjempefan av Novalogic. Jeg har spilt praktiskt talt alt de laget. Og jeg har rundet SAMTLIGE Comanche-spill, som forøvrig var den beste spillserien de hadde.

 

Heyýy......du skal ikke tråkke på de som ikke hadde så fet 386 maskin som deg selv. Voxel grafikken var ikke akkurat noe for pyser?

Lenke til kommentar

 

Mange kidz her tydeligvis, siden alle refererer til Delta Force :p.

Jeg vokste opp med og var kjempefan av Novalogic. Jeg har spilt praktiskt talt alt de laget. Og jeg har rundet SAMTLIGE Comanche-spill, som forøvrig var den beste spillserien de hadde.

Heyýy......du skal ikke tråkke på de som ikke hadde så fet 386 maskin som deg selv. Voxel grafikken var ikke akkurat noe for pyser

 

Sant, voxel-grafikken krevde sin "mann" ;)

Lenke til kommentar

En ting jeg har stusset på:

Folk påstår at F22 og de andre jagerflysimulatorene fra Novalogic brukte voxelgrafikk. Jeg får ikke dette til å stemme. Disse spillene ser ut til å bruke polygoner spør du meg. Jeg husker også at perspektivet blir helt rart når man går opp i høyden i Comanche, Delta Force og Armored Fist, men jagerflyspillene har ingen slike problemer. De har heller ikke detaljnivået nær bakken som de nevnte spillene.

 

Hva mener dere? PS: her er en video fra F-22:

https://www.youtube.com/watch?v=I9bLaDfuaSM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...