Gå til innhold

Piratpartiet gjorde historisk brakvalg på Island


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker mobil, så håper at eg svarer på riktig post. Piratpartiet er ikkje lenger for totalt frislepp av piratkopiering. Dei vil at vernetida for åndsverk skal bli forkorta, og at det blir lettare for kunstnarar å la seg inspirere av eksisterande åndsverk utan å bli skulda og straffa for plagiat.

 

Sjå piratpartiet.no/kjerneprogrammet

 

Håper at eg tasta adressa riktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Piratpariet er et parti som ikke kan styre ett land alene, og de sier også selv at de ikke vil det. De vil at andre skal styre, men de vil ha nok makt til å få gjennom de sakene de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Populistisk pjatt som "alle" mener. Betyr ikke at de kan sitte i regjering fordet. Det blir som lakrispipene til Erna.

@Bytex Heilt i orden at du har den meininga. Kva skulle Piratpartiet hatt i programmet for at du ikkje hadde sett på det som "populistisk pjatt"? Kan du kome med konkrete eksempel på det?

 

Etter mi meining må Piratpartiet skille seg ut frå etablerte parti for å nå fram, elles kan det bare bli ei klone av MDG eller Venstre, og folk gløymer det.

Lenke til kommentar

Har tenkt å stemme på det norske pirat partiet til neste år, vil heller ha de enn mdg på stortinget.

Også er jeg lei alle løfte bruddene til frp

 

FRP fikk 16,3 prosent av stemmene ved stortingsvalget 2013. Hvordan er det mulig å tro at de dermed skal få gjennom mer enn 20% av sakene sine da? Du trodde kanskje de skulle få gjennom alt?

Lenke til kommentar

Bruker mobil, så håper at eg svarer på riktig post. Piratpartiet er ikkje lenger for totalt frislepp av piratkopiering. Dei vil at vernetida for åndsverk skal bli forkorta, og at det blir lettare for kunstnarar å la seg inspirere av eksisterande åndsverk utan å bli skulda og straffa for plagiat.

 

Sjå piratpartiet.no/kjerneprogrammet

 

Håper at eg tasta adressa riktig.

 

En hel del ting på det programmet som de fleste partier i Norge også bør kunne stå for og adoptere som egen politikk. Mye av de politiske områdene har med nasjonens interesser å gjøre, andre har med å underbygge funksjoner i samfunnet som er i ferd med å falle fra hverandre, som f.eks demokrati.

 

Vil si det er et sunt program som de fleste partier bør adoptere som tillegg til sine programmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er stein umulig for et sånt mikroparti å få gjennom noen saker i stortinget med flertallsregjering, så det er bare en bortkasta stemme.

Minner om at Noreg ikkje har hatt fleirtalsregjering sidan 2013.

 

Det du påstår verkar riktig i det korte løp, men viss du ser på det i det lange løp, så får også små parti økonomisk støtte frå staten til å drive politisk arbeid. Eg er ikkje heilt sikker akkurat no på minstegrensa for dette er, men trur det er 5000 stemmer ved eit val. Piratpartiet fekk rundt 10 000 stemmer ved stortingsvalet, og får då nesten ein million kroner i året fram til neste stortingsval. Eit parti som Piratpartiet kan då bli større og større gjennom fleire valperiodar. Det kjem nok til å skje med MDG i alle fall, trur eg, som gjekk forbi Piratpartiet klart og tydeleg i 2013. I 2009 fekk MDG like mange stemmar som Pir fekk i 2013.

 

Er tilsvarandre greier or lokallag til parti ved kommune- og fylkestingsval. Der er det lokale variasjonar i støtte.

 

Hovudpoeng: Ei stemme til eit lite parti treng ikkje vere bortkasta.

Endret av Kindleguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det, men grunnen til det er nok at dei to høgrepartia i regjeringa pratar stygt om Piratar og vil absolutt ikkje samarbeide med dei.

 

Det venstregrønne partiet sin leiar har faktisk i dag opna for samarbeid med Reformpartiet, som er eit høgreparti som vil inn i EU. Sistnemnte splitta seg ut av Sjølvstendepartiet, som er imot EU-medlemskap.

 

Viss Island får ei slik regjering, vil Piratpartiet lett leve opp til å vere partnøytralt.

 

Kan nemne at partiet Lys framtid i Pirat-venstre-alliansen er sentrumsparti. Det er folk som braut ut av Framstegspartiet (der Panama-Sigmundur er medlem) for rundt fem år sidan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...