Gå til innhold

Du kan overføre Skyrim-fremdriften din til spillets nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det ikke hakker som faen på ps3en min da. Tror det er 30 fps der også.

Mulig det er noe galt med innstillingene på tven min. Får prøve meg litt frem. 

 

Er ikke meningen å starte noen 30 vs 60 fps krig her heller, ble bare veldig skuffet av at spillet oppleves som et slideshow foreløpig.

Endret av GunnarGul
Lenke til kommentar

Merkelig at det ikke hakker som faen på ps3en min da. Tror det er 30 fps der også.

 

 

Ja er vel knapt det? Slet ikke PS3 versjonen med dårlig fps og mye bugs?

 

Kjøpte uansett dette på PC siden jeg har fått meg ny skjerm, og det var skambillig der.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Var visst mye bugs ute ja, gikk som sirup for noen når de fikk for mye inventory, men opplevde ikke den selv. Ellers er jo 60 fps bedre såklart, men er ikke så viktig for meg. Rundet f.eks Uncharted 4 her om dagen og market ikke noe forskjell på gameplayet her og på last of us der det var 60 fps. Eller multiplayer på UC4 og singleplayer hvor det visstnok er 60 og 30. Klarer det og lage det slik at det er helt stabilt på 30 fps er det bra nok for min del hvertfall..

Ellers er jeg enda usikker på om det blir kjøp, frister litt men har jo allerede rundet det pluss at har en backlog som er alt for stor på bade ps4 og steam.

Lenke til kommentar

Hvilken erfaring har folk her med 1. vs 3. persons spill i 30 fps? Har spilt bloodborne og uncharted i 30 fps, og det gikk helt greit. Skyim på xbox derimot hakker så mye at bildet nærmest "blinker" og jeg blir svimmel i hodet av å se på. Må jo nesten være noe galt, men vet ikke om det er forskjell på 1. eller 3. person når det gjelder sånne ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...