Gå til innhold

Uwe Boll gir seg som regissør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De tre kommentarene over viser hvor misforstått han og filmene hans er. Hvis man skal være glad for at folk som lager søppel gir seg så er ikke Uwe først på listen hvertfall.

 

Edit; Kommer vel til å komme en del kommentarer om min dårlige smak nå :D

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

De tre kommentarene over viser hvor misforstått han og filmene hans er. Hvis man skal være glad for at folk som lager søppel gir seg så er ikke Uwe først på listen hvertfall.

 

Edit; Kommer vel til å komme en del kommentarer om min dårlige smak nå :D

Tja. Filmene hans ER søppel (Er det de aller aller aller fleste mener) og han har bare funnet en sleip måte å tjene penger på. 

Lenke til kommentar

Jeg kan relatere til de som melder en viss sorgreaksjon på bakgrunn av dette. Javisst kan man si at ut fra mange kriterier er mye av det han laget søppel i diverse former, men jeg har latt meg underholde av dette i mange år. Postal var en flott liten film for eksempel.

 

Men det der DVD-argumentet hans bør nyanseres. Det har ALDRI vært lett å få tak i greiene hans; tro du meg, jeg har prøvd å få fatt i en del av filmene på Blu-Ray.

 

Mannen i seg selv er jo også en skrue. Jeg mener, invitere folk som har gitt dårlige tilbakemeldinger på filmene dine til en boksekamp er en kombinasjon av barnslig og tegneserieskurkaktig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...