Gå til innhold

TEST: Sennheiser PXC550


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan låter B&W hodetelefoner?

 

Bowers & Wilkins 800 D3

Bare i liten form?

Må si jeg be skuffet da jeg hørte slike høytrallere, for 230 000 bør man klare å finne bedre lyd en dette.

Låter utrolig skjedelig, man faller garantert i søvn med slike høytaller. Hvis man spiller lavt musikk.

Lenke til kommentar

"Denne løsningen er kanskje ikke like tøff å se på som konkurrentene fra Bose og Sony, men likevel ikke direkte kjedelig heller."

 

Min personlige mening har alltid vært at Bose sine QC-lurer er grusomt stygge. Det overrasker meg stadig at ikke alle er enige med meg.

 

Du drar vel på litt ekstra for effektens skyld her, tror jeg.... ;)

 

Personlig synes jeg heller ikke at de representerer toppen av god design. Men jeg ser at de antageligvis likevel plasserer seg over midten, designmessig, målt opp mot røkla som de konkurrerer mot.

 

Det jeg ikke liker så godt med designet er vel at det mangler litt karakter. Det er litt for rundt, pent, og tannløst. Det manger "edge"...

 

Men jeg går altså ikke så langt som å kalle det for "grumsomt stygt". ;)

Lenke til kommentar

Min personlige mening har alltid vært at Bose sine QC-lurer er grusomt stygge. Det overrasker meg stadig at ikke alle er enige med meg.

 

Jeg er ikke uenig i at Bose sine både ser og føles litt halvshabby ut. Men jeg kjøpte likevel QC25 når den hadde en litt vettugere pris og var mulig å få til under 1800 på tilbud. Kriteriet var støydemping og komfort.

 

Syns det er helt topp at andre aktører begynner for fullt å komme til sin rett i markedet, dermed er det i hvertfall ikke garantert at det blir Bose neste gang :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...