Gå til innhold

Her er Xiaomi Mi MIX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det?

 

Er dette ett problem på dagens edge telefoner?

 

Helt klart. Edge-modellene til Samsung er håpløst upraktiske. Noen synes kanskje det ser lekkert ut, men det er bare en tøysete (og fordyrende!) gimmick. Jeg vil ha litt kant rundt (den flate) skjermen min, jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det?

 

Spent på hvordan dette løses i praksis ja. Kan ikke si S7 Edge er deilig å bruke uten ett tynt deksel. Ikke bare pga. hvor tynn den er, men også kantene man fort kan komme borti under bruk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

4000 RMB er forøvrig 4800 kr. Pluss moms så er den fremdeles temmelig billig med tanke på hva som er inni den.

 

Til de som er usikker på om den blir for stor, selv om skjermoverflaten er mye større enn på andre telefoner, så er det langt i fra sikkert at totalstørrelsen blir betydelig større enn for eksempel en S7.

 

Enda mer interessant er det at dette kan gi 5"+ skjermer i enheter på samme størrelse som de som har 4.5" i dag. Flott for de med små hender, altså.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det?

 

Er dette ett problem på dagens edge telefoner?

 

Helt klart. Edge-modellene til Samsung er håpløst upraktiske. Noen synes kanskje det ser lekkert ut, men det er bare en tøysete (og fordyrende!) gimmick. Jeg vil ha litt kant rundt (den flate) skjermen min, jeg.

Som en faktisk eier av S7 Edge, så er jeg noe uenig. Joda, jeg kjøpte den mest pga designet, men det er også noe som heter "palm rejection" (touchpaden på laptopen din har dette) som vil si at telefonen vet forskjellen på kanten av hånden din og fingen din. Slik klarer den å unngå at man trykker feil på alt mulig rart.

 

Nå er ikke denne teknologien perfekt, så uhell skjer absolutt, men ikke til det punktet hvor jeg angrer på kjøpet. Jeg kjøper neppe S8 Edge, men det blir helt sikkert en S9 Edge på meg når den tid kommer, så jeg, og sikkert 95% av Edge-eiere har ikke noe problem med dette, for ellers hadde man lest mye om dette på XDA, Reddit osv. Edge er også mye mer populær enn den flate versjonen, så tallene alene sier sitt.

 

Endret av µT.
Lenke til kommentar

 

Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det?

 

Var det jeg også lurte på.

 

 

 

 

Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det?

 

Er dette ett problem på dagens edge telefoner?

 

Palm rejection er en ting, så det er ikke et veldig stort problem, nei. Det er dog ikke perfekt, så uhell skjer innimellom. Vi får se om Xiaomi får til noe skikkelig palm rejection, for ellers blir dette tungvindt. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...