Gå til innhold

Battlefield 1-feil forvandler luftskip til flammetornadoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvor lang er single player kampanjen til battlefield 1? Er den verdt det? Jeg spiller ikke multiplayer

 

Er vel ca. fem timer, samme som CoD-kampanjene osv. Skal være ganske bra, da. Ikke spilt selv.

Synd at singleplayer kampanjer er så korte. Men det er i multiplayer pengene er. Desverre for meg.

 

Får se om noen år

  • Liker 3
Lenke til kommentar

etter min humble mening startet singleplayer kampanjen med en smell, fikk store forhåpninger. Dessverre falt kvaliteten for hver warstory jeg spilte, etterhvert ble det hele bare kleint, veldig mye forkastet potensiale dessverre :( . Teknisk sett er det nok det mest imponerende spillet jeg har spilt i nyere tid, men om en er ute etter en god singleplayer er ikke dette spillet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kampanjen lider av å være oppdelt i fem små deler. Det er ingen sammenheng eller rød tråd her. Du spiller en war story og deretter spiller du en annen. Det hadde vært bedre om karakterenes skjebner ble knyttet sammen mot slutten. For eksempel om man spilte som tysker og traff denne karakteren igjen i en annen setting.

 

Hvorfor det? Skjønner ikke at det skulle tilføre noe. Selv liker jeg variasjonen som "war stoires" gir. Og i hvert fall et par av dem er skikkelig underholdende. Men det kunne gjerne vært mer av det gode.

Lenke til kommentar

Den latterlige rustningen er vel dessverre en del av MP delen også?

Jeg tror faktisk ikke den er like "super mech" som i singleplayer.

Men jeg har forskjellige krav til singleplayer og multiplayer. Hadde jeg foretrukket mindre WW2 feel i multiplayer. Helt klart men jeg overlever da det er gøy.

Men i singleplayer hadde de mulighetene til å i hvertfall ha et snev av historisk korrekt het. Noe de dreit i og om mulig er singleplayer enda verre enn multiplayer.

Lenke til kommentar

Hvor lang er single player kampanjen til battlefield 1? Er den verdt det? Jeg spiller ikke multiplayer

 

SP imponerer ikke, det er alt for lett, alt for arcade og AI er umåtelig teit, for ikke å snakke om blind. Tyskerne kan få øye på deg i uniform, med våpen på høylys dag fra under ti meter, men du behøver bare gå unna før en rød firkant fylles så er du trygg. Du får en illusjon om åpenhet, men alt er i realiteten trangt som i en korridorshooter. Historiene eller karakterene fenger ikke. Når du dør blir du kastet tilbake til starten på checkpointen, men om du har klart en milepæl på akkurat dette området før du dør og befant deg på enden av av brettet, kastes du tilbake til starten på brettet, men omgangen fortsetter fra etter milepælen. Du skulle respawnet der du var da du klarte milepælen. Dette skjedde den ene gangen av to jeg har dødd så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lang er single player kampanjen til battlefield 1? Er den verdt det? Jeg spiller ikke multiplayer

 

Selv om den er relativt kort, så er den mer enn fantastisk. Storyen(e), grafikken, karakterene, våpnene.. alt er dritbra laga, og så vidt jeg vet er det laget så pass presist til tidssonen at du virkelig får en følelse av hvordan krigen var.

Lenke til kommentar

Plus at singleplayer kampanjen er idiotisk. Ren power fantasy. I et brett har du på deg en nesten ugjennomtrengelig rustning hvor du bare plaffer ned folk.

 

Hvordan i all verden vil du singleplayer skal være da?

Hver eneste fps shooter er jo en "power fantasy"

Er ikke noe forskjell å ha på seg rustningen å bare plaffe ned, mot at du ikke har rustning og plaffer ned som i absolutt alle andre spill ?

Meningen med akkurat det kartet er jo å legge lys på hvordan det var i krigen, slik rustning fantes og alle land hadde sine egne typer. USA sin type ser helt hinsides teit ut, men den ga nok beskyttelse mot det som skulle komme.

Lenke til kommentar

 

Plus at singleplayer kampanjen er idiotisk. Ren power fantasy. I et brett har du på deg en nesten ugjennomtrengelig rustning hvor du bare plaffer ned folk.

Hvordan i all verden vil du singleplayer skal være da?

Hver eneste fps shooter er jo en "power fantasy"

Er ikke noe forskjell å ha på seg rustningen å bare plaffe ned, mot at du ikke har rustning og plaffer ned som i absolutt alle andre spill ?

Meningen med akkurat det kartet er jo å legge lys på hvordan det var i krigen, slik rustning fantes og alle land hadde sine egne typer. USA sin type ser helt hinsides teit ut, men den ga nok beskyttelse mot det som skulle komme.

 

Det  var ikke skuddsikre, om de var det, ville  mange flere soldater ha de, de kan  en liten ekstra beskyttelse som de håpet de  ville gi de  en marginal fordel i en krig der man prøvde alt for å  vinne, inkludert  å  kaste vasken på hverandre.

Dette har ikke  noe med hvordan  rustingen funket i virkeligheten,   Dette er som å spille Mech Warriors.

 

Og det  er Dice selv som  kom med  påstanden om  å  vise hvor jævlig og ekstremt  WW1  var, altså de  feilet i det  de  selv  satte  som mål,  De prøvde  så vitt  i første brett  av singleplayer, så gikk spillet over til å bli Cod Black  ops 2.

Lenke til kommentar

Fornøyd med singleplayern. Mye takket være fantastisk grafikk og lyd.

Men den kunne vært lenger og mere sammenfattet.

 

Man kan spille singleplayer med xbox stikke på pcen om man vi slacke i sofan. Autoaim fungerer som på xbox, men blir selvfølgelig avslått i multiplayer.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...