Gå til innhold

Rockstar bekrefter Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No PC - No Go.

 

Har ikke R* lært enda? Vel, their loss.

 

Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

No PC - No Go.

 

Har ikke R* lært enda? Vel, their loss.

Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter.

 

 

"Konsoller" er vel for det første mer enn ett marked, og heller ikke større enn PCer.

 

For min del så blir det ihvertfall ikke noe kjøp før det kommer til PC, og det er også dårlig nytt at de skal fokusere på multiplayer.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

No PC - No Go.

 

Har ikke R* lært enda? Vel, their loss.

Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter.

 

 

"Konsoller" er vel for det første mer enn ett marked, og heller ikke større enn PCer.

 

For min del så blir det ihvertfall ikke noe kjøp før det kommer til PC, og det er også dårlig nytt at de skal fokusere på multiplayer.

 

AtW

Tja kommer vel ann på hva man definerer som pc markedet det. Drar man med alt så er det nok et større marked på pc, men så er det jo det at de aller fleste med pc har en laptop som muligens ikke kan kjøre spillet. På ps3 har g.eks Gta5 solgt nærmere 30 milioner kopier. Pc er neppe i nærheten og kommer nok aldri i nærheten heller med årene.

 

Pc virker også å stå for veldige lite av markedet og ser ut til å være dreid mer mot esport for tiden. Mye av det som blir solgt blir også solgt for veldig billig på steam sale eller tilsvarende. Kan ikke huske sist jeg kjøpte et fullpris spill til PCen min .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...