Gå til innhold

Ingen vet egentlig hva dette nye Rockstar-bildet betyr, men «alle» tipper på én ting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet?

 

Absolutt mulig at de velger et annet navn, men jeg mener å huske at grunnen til at de endret navn på spill nummer to var at det første spillet ble ganske lunkent mottatt, samt at det solgte ganske labert. De ville distansere seg fra det forrige spillet til en viss grad. Når spill nummer to ble såpass populært som det ble så er det mer naturlig enn forrige gang at de bruker samme navnet for at den vanlige forbruker skal kunne se det i hylla og naturlig vite at det er en oppfølger til et spill de likte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig.

 

Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen.

 

Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4?

Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger.

Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story!

Lenke til kommentar

 

Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig.

 

Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen.

Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4?

Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger.

Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story!

 

 

Jeg synes Rockstar mangler progresjon og utvikling og bare gjør det som er trygt, og som jeg nevnte i posten, at alt bare er det samme hele tiden, samme kjedelige greiene. Når jeg spilte Red Dead Redemption føltes det som jeg spilte GTA, bare med et annet miljø. Det føltes mer som å spille GTA enn å spille et nytt type spill.

 

GTA3: San Andreas var jo et helt supert spill. Etter det mangler de vel hva man kan kalle nyvinning. Det føles som de bare forsøker å være en pengemaskin som leverer det samme om og om igjen.

 

Ps. Jeg er kanskje for gammel.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Klarte aldri spille igjennom RDR på min PS3. Frameraten var så forferdelig at det var vondt å se på.

 

For meg var det faktisk oppløsningen som var problemet. Når man har store sletter og sub-720p oppløsninger det mye detaljer som forsvinner. 30fps framerate er selvfølgelig også langt fra optimalt, men noen god skyteopplevelse blir det aldri uansett med håndkontroller og aimbot.

Lenke til kommentar

Mulige kandidater:

 

Red Dead Ramification

Red Dead Rewind

Red Dead Rage

Red Dead Remake

Red Dead Ragnarock

Red Dead Rampage

Red Dead Reunion

Red Dead Revisited

Red Dead Revamped

Red Dead Resolution

Red Dead Revolution

Red Dead Rebirth

Red Dead Reiteration

Red Dead Remaster

Red Dead Reboot

Red Dead Remix

Red Dead Reinstalled

Red Dead Restarted

Red Dead Reborn

Red Dead Reboxed

Red Dead Reshipped

Red Dead Recieved

Red Dead Rockstar

Red Dead Retry

Red Dead Continue

Red Dead Abort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet?

 

Ingen vet hva et eventuelt neste spill vil hete, men når du sier "Red Dead Redemption 2" så vet alle hva du snakker om. Ergo er vel det mest naturlige for pressen og andre å kalle det for nettopp "Red Dead Redemption 2", helt til en eventuell oppfølger heter noe annet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...