Gå til innhold

Den nye Star Wars: The Old Republic-traileren imponerer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer bare ikke å komme igang igjen.

Er jo så mye "fyll" quest og mmo mekanismer som man ikke kommer unna att jeg går lei når jeg egentlig bare vil oppleve hoved historien.

Dette problemet løste elder scrolls online genialt med siste patch. Nå skalerer alt til deg uansett hvor du er og du kan kun gjøre hoved historien uten alt det andre tullet.

Lenke til kommentar

 

[Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"]

 

Kotor3?

Hadde vært drømmen.  Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom.

 

 

Under kontroll  av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da  får vi Dragon age 3 in space.

Lenke til kommentar

 

 

[Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"]

 

Kotor3?

Hadde vært drømmen.  Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom.

 

 

Under kontroll  av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da  får vi Dragon age 3 in space.

 

Eller Mass Effect 3 in space....

 

Et Star Wars spill formet i Mass Effect skjeen kunne blitt riktig så bra

Lenke til kommentar

 

 

 

[Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"]

 

 

Kotor3?

Hadde vært drømmen.  Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom.

 

Under kontroll  av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da  får vi Dragon age 3 in space.

Eller Mass Effect 3 in space....

 

Et Star Wars spill formet i Mass Effect skjeen kunne blitt riktig så bra

ME spillene er jævlig mye dårligere enn KOTOR på karakter og dialog, mye bedre enn de fleste andre spill. Men svak kopi av KOTOR.

 

ME er KOTOR laget for 12 år gamle consol unger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...