Gå til innhold

RYKTE: Nokias nye mobil kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg liker dette! Android behøver muligens ikke reddes fra undergang og kjedsommelighet, men et friskt pust er alltid på sin plass.

 

Show-me-ya-tittis er et merke jeg er skeptisk til, i likhet med alle andre kinesiske merker der navnet er lagd av en katt som gikk over tastaturet. (jeg har allerede blitt kalt rasist pga liknende utsagn, så spar dere!)

Samsung er en vaskemaskinprodusent som taper markedsandeler pga brann i telefonene.

HTC er ute pga dårlig kundeservice.

Sony er en kjedelig elektronikkgigant

Osv, osv.

 

Hvis Nokia kan presentere topp byggekvalitet, lekkert design og levere telefonen i en passe eksklusiv eske, så tror jeg de har gode sjanser. Veldig gode sjanser, faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg liker dette! Android behøver muligens ikke reddes fra undergang og kjedsommelighet, men et friskt pust er alltid på sin plass.

 

Show-me-ya-tittis er et merke jeg er skeptisk til, i likhet med alle andre kinesiske merker der navnet er lagd av en katt som gikk over tastaturet. (jeg har allerede blitt kalt rasist pga liknende utsagn, så spar dere!)

Samsung er en vaskemaskinprodusent som taper markedsandeler pga brann i telefonene.

HTC er ute pga dårlig kundeservice.

Sony er en kjedelig elektronikkgigant

Osv, osv.

 

Hvis Nokia kan presentere topp byggekvalitet, lekkert design og levere telefonen i en passe eksklusiv eske, så tror jeg de har gode sjanser. Veldig gode sjanser, faktisk.

 

Ut i fra måten du karakteriserer produsentene over vet jeg ikke helt hvordan du tenker å plassere Nokia, for det eneste som er Nokia med disse mobilene er logoen. For all del, det kan bli bra mobiler, men dette er i bunn og grunn en kinamobil med et navn laget av finner fremfor katter.

Lenke til kommentar

At Nokia er tilbake i manesjen bringer nostalgi-følelsen tilbake. Jeg har hatt en haug av Nokia-telefoner opp gjennom årene med 3410 som den første. Hva de het alle sammen et nesten gått i glemmeboken, men den siste var hederskronte Nokia N8. Jeg har pr dags dato ikke hatt en mobil med bedre kamera enn den! Og da har jeg vært innom Samsung Omnia 8910, iPhone 4, Sony Z1, Lumia 640 og Huawei. De første her er jo en del år siden, men allikevel: Velkommen tilbake, Nokia!

Endret av Chutikran
Lenke til kommentar

Nokia har sagt at de skal lansere nettbrett med Android. Håper virkelig på en comeback! Tror de kan få det til, de har mye teknologi liggende fra før som er ubrukt. Gleder meg til karantenetiden er over. Min første mobil var 5110. Elsker Nokia og har forsatt seks stykker som fungerer forsatt fint i dag! :)

Lenke til kommentar

Nokia har sagt at de skal lansere nettbrett med Android. Håper virkelig på en comeback! Tror de kan få det til, de har mye teknologi liggende fra før som er ubrukt. Gleder meg til karantenetiden er over. Min første mobil var 5110. Elsker Nokia og har forsatt seks stykker som fungerer forsatt fint i dag! :)

 

Det stemmer, Nokia har sagt at de skal lansere nettbrett med Android. Og så gjorde de det. Nokia N1. I fjor. Det ble ikke noen reinventing magic, men en og annen person Nokia-fan fikk det med seg. Unboxing/review: https://www.youtube.com/watch?v=TSd6hc2X_DI

 

Det er mer enn produktporteføljen som ble solgt ut av Nokia. Regn ikke med at Nokia N1 vil bli produsert i et antall som gamle Nokia ville ha gjort, eller at det blir tilgjengelig i en butikk der gamle Nokia hadde vært. Eller at reklamematerialet blir likt. Eksempel fra Kina (der produktet er praktisk gjemt bort i et cover på alle bildene, kanskje de ikke hadde tilgang på et ekte eksemplar):

 

Nokia-N1-model-advertisement-China_7.jpg

 

Nokia også en mer tradisjonell reklameside for produktet, her: http://n1.nokia.com/en

 

Det er mulig å få tak i en N1 på Amazon eller Ebay. 

 

https://www.amazon.com/Nokia-N1-Quad-Core-2-3GHz-Android/dp/B00UVU2SKE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1476424076&sr=8-1&keywords=nokia+n1

 

Usikker på om det finnes falske kopier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...