Gå til innhold

Samsung stanser produksjonen av Galaxy Note 7 midlertidig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vel denne serien rimelig ferdig. Synd å tryne så jævlig med denne modellen, etter å ha skutt gullfuglen med S7 og S7 Edge.

Jeg har snakket med en i kundeservice hos Elkjøp (for to timer siden), og han sier at de har folk hos Samsung i Korea som mener at enkelthendelsene som har oppstått nå i ettertid ikke er relatert til konstruksjonsfeilen de opplevde i første pulje. Og at de derfor fremdeles forventer å levere de nye variantene av Note 7 til Norge rundt slutten av Oktober, muligens litt ut i November.

Endret av -Zenzor-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366

Telia sier at de ikke tror at denne telefonen kommer inn til deres butikk i 2016, og det tror jeg på. Dette trenger Samsung tid til å rydde opp i, og de trenger å ha oversikt ned til minste detalj om hva som gikk galt nå også i produksjonsrunde nr 2.

 

Regner med å kjøpe note 8 når den kommer (i slutten av 2017 tipper jeg)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366

 

Da er vel denne serien rimelig ferdig. Synd å tryne så jævlig med denne modellen, etter å ha skutt gullfuglen med S7 og S7 Edge.

Jeg har snakket med en i kundeservice hos Elkjøp (for to timer siden), og han sier at de har folk hos Samsung i Korea som mener at enkelthendelsene som har oppstått nå i ettertid ikke er relatert til konstruksjonsfeilen de opplevde i første pulje. Og at de derfor fremdeles forventer å levere de nye variantene av Note 7 til Norge rundt slutten av Oktober, muligens litt ut i November.

 

Håper virkelig dette er riktig. Telia baserer seg kun på antakelser, men ingenting slår en bekreftelse.

Lenke til kommentar

Er vel ikkje midlertidlig lengre. 

Det var min tanke nå også.

 

På dette tidspunktet har det ingenting å si hva som faktisk er reell trussel. Navnet har så dårlig omdømme nå at de uansett ville solgt dårlig. Dårlige salgstall betyr lav "resale" verdi, og ikke minst lite programvaremessig støtte i fremtiden.

 

Hadde jeg vært Samsung nå ville jeg antageligvis forsøkt å overdøve denne skandalen med en flunkende ny og fantastisk Note 8 så fort som bare fy.

 

Nå som Oculus også har stengt bruken av VR-brillene med Note 7 så ser det temmelig mørkt og dystert ut for monster-telefonen.

 

Oculus Ref

 

Jeg er så skuffa...  :hrm:

Endret av -Zenzor-
Lenke til kommentar

 

Hadde jeg vært Samsung nå ville jeg antageligvis forsøkt å overdøve denne skandalen med en flunkende ny og fantastisk Note 8 så fort som bare fy.

 

 

 

Årsaken til at Note 7 tar fyr av seg selv til tider var muligens at de nettopp fikk den ut på markedet fort som bare fy, så jeg håper virkelig de tar seg god tid før neste modell lanseres så denne ikke tar fyr også  :) Men jeg forstår hva du mener, det er ikke andre alternativer der ute om du blant annet vil ha en skikkelig penn med mobilen din.

Lenke til kommentar

 

 

Hadde jeg vært Samsung nå ville jeg antageligvis forsøkt å overdøve denne skandalen med en flunkende ny og fantastisk Note 8 så fort som bare fy.

 

 

 

Årsaken til at Note 7 tar fyr av seg selv til tider var muligens at de nettopp fikk den ut på markedet fort som bare fy, så jeg håper virkelig de tar seg god tid før neste modell lanseres så denne ikke tar fyr også  :) Men jeg forstår hva du mener, det er ikke andre alternativer der ute om du blant annet vil ha en skikkelig penn med mobilen din.

 

 

Ja det er klart at stabile og robuste telefoner er en selvfølge for å klare å redde seg inn etter dette. Men slik jeg ser det behøver de kun å forsterke og forbedre denne telefonen til det punktet hvor den må kastes i peisen for å ta fyr. Og deretter slenge på et nytt navn som Note 8 eller Note X for alt jeg vet. 

 

Om de klarer å løse denne utfordringen på en sånn måte at alt tilbehør og utstyr som er laget for den frem til nå, ikke må kastes og ubrukeliggjøres. 

Men samtidig ikke forbinder den like sterkt til denne skandalen ville det helt klart vært det beste.  :hmm:

Endret av -Zenzor-
Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366

Nå er det på tida at Samsung trekker seg ut av markedet!

 

Apple tar over med det blir sikkert sakte...

Skal de trekke seg ut av markedet pga av én telefontabbe? Er ikke det vel streng?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...