Gå til innhold

TEST: Fitbit Charge 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test, men savner sammenligning mot forgjengeren - Charge HR. Er det kun "Relax"-delen som er ny forutenom utseendet? Er pulsmålingene bedre? Er batteritiden bedre? Så vidt jeg vet klarer Charge HR også å automatisk registrere aktivitet, f.eks en gåtur. 

Lenke til kommentar

Fin test, men savner sammenligning mot forgjengeren - Charge HR. Er det kun "Relax"-delen som er ny forutenom utseendet? Er pulsmålingene bedre? Er batteritiden bedre? Så vidt jeg vet klarer Charge HR også å automatisk registrere aktivitet, f.eks en gåtur. 

 

Hei. Pulsmålingene har etter vår mening blitt bedre på denne enn hva tilfellet er på Charge HR. Batteritiden er oppgitt til omtrent det samme, og i praksis stemmer dette ganske bra. Ellers er det også forandring i reimene, altså at du kan ta de av og kjøpe andre alternativer.

Lenke til kommentar

Hvordan kan 1600 være billig for dette når du får bortimot like gode treningsbånd til under eller rundt 1000-lappen?

 

Og ikke et ord om hvor dårlig kvalitet Fitbit har hatt tidligere? altså at båndene ders slutter å virke, reimer faller fra hverandre (dere nevner det vagt bare) og andre ting?

 

At dere kan gi dette 9 av 10 når dere selv har hatt en egen artikkel om akkurat disse problemene tidligere er rimelig spesielt. Ihvertfall med prisen tatt i betraktning.

 

Jeg har et bånd som idag koster under 500kr som gjør absolutt alt dette båndet gjør, utenom den nye relax-funksjonen. Og det har jeg hatt i snart et år, og kvaliteten er fortsatt like god. Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har et bånd som idag koster under 500kr som gjør absolutt alt dette båndet gjør, utenom den nye relax-funksjonen. Og det har jeg hatt i snart et år, og kvaliteten er fortsatt like god. Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

 

Bånd til under 500 med pulsmåling? Dette er jeg interessert i. Hvilket og hvor?

Lenke til kommentar

 

Jeg har et bånd som idag koster under 500kr som gjør absolutt alt dette båndet gjør, utenom den nye relax-funksjonen. Og det har jeg hatt i snart et år, og kvaliteten er fortsatt like god. Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

 

Bånd til under 500 med pulsmåling? Dette er jeg interessert i. Hvilket og hvor?

Sony Smartband 2. Ser det kun er hos Siba du får det til den prisen nå, og kun i butikk, ikke på nett. Men har sett det til 500kr veldig mange plasser, og kjøpte et selv på CDON til den nevnte pris.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har et bånd som idag koster under 500kr som gjør absolutt alt dette båndet gjør, utenom den nye relax-funksjonen. Og det har jeg hatt i snart et år, og kvaliteten er fortsatt like god. Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

Bånd til under 500 med pulsmåling? Dette er jeg interessert i. Hvilket og hvor?

Sony Smartband 2. Ser det kun er hos Siba du får det til den prisen nå, og kun i butikk, ikke på nett. Men har sett det til 500kr veldig mange plasser, og kjøpte et selv på CDON til den nevnte pris.

 

Er det dette du mener? http://www.dinside.no/mobil/test-sony-smartband-2-swr12/61008659

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har et bånd som idag koster under 500kr som gjør absolutt alt dette båndet gjør, utenom den nye relax-funksjonen. Og det har jeg hatt i snart et år, og kvaliteten er fortsatt like god. Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

Bånd til under 500 med pulsmåling? Dette er jeg interessert i. Hvilket og hvor?
Sony Smartband 2. Ser det kun er hos Siba du får det til den prisen nå, og kun i butikk, ikke på nett. Men har sett det til 500kr veldig mange plasser, og kjøpte et selv på CDON til den nevnte pris.

 

Er det dette du mener? http://www.dinside.no/mobil/test-sony-smartband-2-swr12/61008659

Ja, men ville ikke i denne sammenheng tatt dinside sin test for god fisk. Halve anmeldelsen nesten går ut på traust design (som den svarte rettmessig er) men de nevner ikke med et ord at du kan få båndet i mange andre fargere, samt at det også passer i samtlige bånd fra forrige generasjon.

Lenke til kommentar

Spør 10 random fitbit-brukere om de kan si det samme etter 1 års bruk.

 

Mitt Charge HR fungerer fortsatt like fint etter over 1.5 år på håndleddet mitt. Her om dagen ble en del av reimen ødelagt. Kan fortsatt feste den på hånden, men får ikke festen den lille flippen som kommer ut av låsen. Men jeg klagde til fitbit, og de sender meg helt ny. Fantastisk kundeservice, og et fantastisk produkt. Oppgarderer nok snart til Charge 2

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

forside-fitbit.300x169.jpg

Byr på god kvalitet til en spiselig pris.

 

TEST: Fitbit Charge 2

 

Så fint å finne denne, helt tilfeldig - jeg overveier å "oppgradere" til denne fra min Fitbit Flex som jeg har brukt siden den kom på markedet. Vet ikke om det er så mye å "vinne" på det, men det er dette med skjerm og pulstaking rett på håndledd. Har hørt pulstakingen ikke er helt å stole på, men så mye feil kan det vel ikke være? Har vært veldig fornøyd med min Flex, og håper jeg kan fortsette å registrere på samme "account" som før, så jeg ikke mister registreringer. Min Flex er helt feilfri, men det er vel ingen som kjøper slike brukte, til en billig penge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...