Gå til innhold

Nei, du får ikke Google Assistant selv om du har nyeste Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Man kan jo allerede laste ned pixel launcheren som .apk.

 

Like greit å laste ned Nova Launcher. Enkelt å sette den opp til å bli 99% lik Pixel. I tillegg har den mye mer funksjoner.

Lenke til kommentar

 

Man kan jo allerede laste ned pixel launcheren som .apk.

Like greit å laste ned Nova Launcher. Enkelt å sette den opp til å bli 99% lik Pixel. I tillegg har den mye mer funksjoner.

 

 

Trenger ikke å ha så mye funksjoner for min del. Det enkle er ofte det beste.

Uansett, poenget var at denne "eksklusive" launcheren er allerede tilgjengelig for alle, selv før pixel har kommet i butikkene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg var Android-produsent hadde jeg begynt å angre på operativsystemvalget nå. Men bransjen har sørget for å gi Google et monopol, de kan gjøre som de vil nå.

 

Fordi det går så bra med de som har støttet seg på andre system, som tizen, winphone osv? Forøvrig er vel å lage en egen launcher et stykke fra "hva de vil"?

 

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger ikke å ha så mye funksjoner for min del. Det enkle er ofte det beste.

Uansett, poenget var at denne "eksklusive" launcheren er allerede tilgjengelig for alle, selv før pixel har kommet i butikkene.

 

Nova Launcher er uansett best. Kan velge å ha den så enkel eller avansert som man bare vil. Et par nyttige funksjoner som alle kan like, uansett om man vil ha det enkelt eller avansert, er for eksempel å låse hjemskjermen din, slik at man ikke flytter på ikoner ved et uhell, og backup av layout. Veldig kjekt når man bytter fra én telefon til en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...