Gå til innhold

For Honor dropper lokal flerspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre?

 

Var dette så ille ?

Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill.

 

Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat.

Lenke til kommentar

 

Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre?

Var dette så ille ?

Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill.

 

Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat.

 

 

Så har du oss som er litt eldre og ikke ser på disse "YouTuberne" som du tydeligvis gjør og gjør oss opp våre egne meninger. Mer skremmende er det at enkelte ikke ser hva galt Ubisoft har gjort de siste årene.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt greit for meg, synes Ubisoft har gjort god jobb med spillene som dem leverer :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc nei. Mesteparten av spela til ubisoft lide av falsk markedsføring, å heilt grusomme utgivelsa fulle av bugs som ødelegge spelopplevelsen eller gjer spele uspeleleg i lengre perioder.

 

Det einaste spelet eg ikkje har hatt problem med dei siste 5 åra er Anno 2205, eit spel som i grunn er ein veldig forenkla versjon av Anno 2070 med mindre funksjonar og dybde. Einaste oppgraderinga er grafikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre?

Var dette så ille ?

Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill.

 

Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat.

 

 

Unødvendig hat du, Ubisoft har ihvertfall ikke fått mer kritikk enn de fortjener.

 

AtW

Lenke til kommentar

Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's.

 

Slapt forsøk på hersketeknikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's.

 

Slapt forsøk på hersketeknikk.

 

 

Tror du må ta deg en liten pause jeg. Du er liksom ikke like konstruktiv lengre. Du prøver hardt å lage kvalme men det preller liksom bare rett av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre?

Var dette så ille ?

Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill.

 

Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat.

 

 

Unødvendig hat du, Ubisoft har ihvertfall ikke fått mer kritikk enn de fortjener.

 

AtW

 

Har du prøvd spillet ?

Det er veldig bra.

Så hva er problemet ???

 

Kutt ut signaturen, det var ikke kult 5 år siden, og det er ikke kult nå. PLEASE

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...