Gå til innhold

Dette dekselet gir iPhone 7 hodetelefonutgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det avbildet et sort deksel med Micro-USB for en ukjent mobil som hovedbilde i artikkelen?

Den avbildede microjack-kontakten er plassert slik at den ville kommet i konflikt med mobilen som skal settes inn i dekselet. 

 

Fuze-dekselet har Lightning-kontakt og ser slik ut:

zp5ufv4abpwvsvluu28v.png

 

 

Så folk vil heller bruke en case, enn et lite adapter som følger med? Jeg skjønner ikke den logikken.

 

Et lite adapter eller to?

nv0udjycolpxojbnqrev.png

Endret av Frobe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så folk vil heller bruke en case, enn et lite adapter som følger med? Jeg skjønner ikke den logikken.

Fordi folk vanligvis ikke går rundt med lommen full av adaptere? Et adapter er jo greit nok om du skal bruke telefonen ved ditt eget skrivebord, men om du skal plugge mobilen i stereoen i bilen, høre på musikk på bussen, sette på musikk på en fest hos naboen..

Endret av likferd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer.. Det er flere hundretalls millioner av aktive iOS-enheter og brukere der ute og du klarer altså å prestere å putte samtlige under en og samme kategori.

 

Tror du virkelig at det ikke finnes forskjellige ønsker og preferanser mellom alle disse brukerne?

 

Det er jo det som er problemet her, at apple gjør feilen du kritiserer.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

om 5, maks 10 år er hele denne debatten like mye glemt og begravet som da Macbook fikk fjernet optisk drev, og aldri gått tilbake til det siden.

 

Egentlig begynner denne masingen om 3,5mm å bli litt irriterende, like irriterende og tullete som da Apple gikk over fra "gammel" bred ladekontakt (husker ikke navnet på denne) over til Lightning.

 

Seriøst folkens, finne noe annet å klage på.

Lenke til kommentar

om 5, maks 10 år er hele denne debatten like mye glemt og begravet som da Macbook fikk fjernet optisk drev, og aldri gått tilbake til det siden.

 

Egentlig begynner denne masingen om 3,5mm å bli litt irriterende, like irriterende og tullete som da Apple gikk over fra "gammel" bred ladekontakt (husker ikke navnet på denne) over til Lightning.

 

Seriøst folkens, finne noe annet å klage på.

 

Dette er ikke om "5, max 10 år", det er i dag, det er i dag denne telefonen er aktuell.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Dette er ikke om "5, max 10 år", det er i dag, det er i dag denne telefonen er aktuell.

 

AtW

 

Jeg snakker om teknologiutvikling/bruk som Apple "tvinger" folk/produsenter til å akseptere.

 

Tenkte igår forresten ... ikke bare fjernet Apple 3,5mm tilkoblingen men samtidig så lanserte de AirPods. Sånn tatt for seg så er ikke AirPods akkurat særlig nytt eller revolusjonerende på noe vis, min tolkning er som om Apple må trøste/oppmuntre folk, liksom "SE HER! Nå har du disse! De er trådløse!"

 

Hele denne masingen om 3,5mm er egentlig ren førsteverdens-problem som folk liker å kalle slike ting på nett. Maken til flisespinning og syting skal man se lenge etter. Og som andre sa - ikke kjøp hvis det ikke er interessant.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er ikke om "5, max 10 år", det er i dag, det er i dag denne telefonen er aktuell.

 

AtW

Jeg snakker om teknologiutvikling/bruk som Apple "tvinger" folk/produsenter til å akseptere.

 

Tenkte igår forresten ... ikke bare fjernet Apple 3,5mm tilkoblingen men samtidig så lanserte de AirPods. Sånn tatt for seg så er ikke AirPods akkurat særlig nytt eller revolusjonerende på noe vis, min tolkning er som om Apple må trøste/oppmuntre folk, liksom "SE HER! Nå har du disse! De er trådløse!"

 

Hele denne masingen om 3,5mm er egentlig ren førsteverdens-problem som folk liker å kalle slike ting på nett. Maken til flisespinning og syting skal man se lenge etter. Og som andre sa - ikke kjøp hvis det ikke er interessant.

 

 

Ja og? Det hindrer ikke det faktumet at "det er ikke nyttig om 10 år" er det meningsløst argument for et produkt man kjøper i dag.

 

Og joda, det er et førsteverdensproblem, men det et førsteverdensprodukt, og da må man forholde seg til førsteverdensproblemer som selger. Ikke er jeg enig i at man ikke kan si noe negativt om produkt heller, mener du det motsatt? Om du liker produktet, bare hold kjeft og kjøp det?

 

AtW

Lenke til kommentar

dere skriver: "Dermed skulle produktet altså gi deg en ganske solid utvidelse av batteritiden til telefonen, uten at det er oppgitt akkurat hvor mye."

 

Selvom kickstarter-kampanjen tydelig sier at batteriet ligger på 2400Mah, som forøvrig er større enn telefonen min sine 1960Mah. De sier også i kampanjen at casen antas å doble batterikapasiteten.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dette er en diskusjon i de hele. Ja, de er laterilig å fjerne den, men da la du helder produktet gli utav verden slik det merkes hos Appel (Noe de ikke har gjort? Så noe har vel Appel fått til) Om du ikke liker at de fjerner Aux, så ser jeg ikke grunn til å kjøpe produktet helder. Du kjøper ikke noe du ikke liker.

 

Har aldri hatt Iphone privat, men har hatt Iphone telefon via jobb. Å den er akkurat slik som jeg alltid har sett den for meg, kjedelig og brukervennlig. Å det gjelder nok syveren å..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...