Gå til innhold

PODKAST: Er det dårlig nytt at Oculus-sjefen gir støtte til Trump?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt ris: Kan dere være så snill å skrive timeline, dere varierer så mye i topics/spill at over 50% blir personlig uinteressant. Feks jeg er ikke interessert i høre om consoll spill og vil gjerne kunne skippe over det uten å random klikke meg frem og tilbake.

1:12:00 Endless Space 2 om 2 dager!

Kjenner meg igjen angående halvferdige spill. Pleide alltid å runne spill helt til slutten av tyve årene.

1:35:00 Hvorfor i helvete har en problem med at en person støtter Trump? Gary Johnson er en erkeidiot. At han blir så redd for blowback mot å benytte sine demokratiske rettigheter at han må gjømme seg bak libertarianer teppe er det som virkelig er avskyelig. Hvis dette hadde vært gruppe som lager shitposting mot Trump så har dere hyllet han, hykleri så det suser. Den republikanske kandidat er da ikke kontroversiell, hadde det vært en neonazi leder så hadde jeg forstått sirkuset, men dette er lavmål av spillbransje journalismen.

Dette er politiseringen av spill industrien, og dere må huske at dette vil føre til mange vil velge å støtte occulus rift pga dette. Venstresiden har ikke monopol på kjøpekraft.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Trudde ikkje problemet var om Palmer Luckey støtta Trump, men heller det at Luckey støtta Nimble America som har eit formål om å produsere drittkommentarer/hatkommetarer retta mot Clinton. Å støtte den slags er lavmål og hovedgrunnen for at det kokte over hjå nokre spillutviklerene. Spillindustrien generellt bryr seg lite om kven som støtter Trump eller Clinton. Har dog ikkje hørt podkast'n så veit ikkje kva di har rørt saman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...