Gå til innhold

Avslørt: Dette er visst Googles nye Pixel-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig design

For liten screen-to-body ratio (skjermen burde vært trekt lenger ut mot kantene, siden/topp/bunn).

 

evt. tilpasset kroppen på mobilen slik at den kunne vært mindre. Jeg er klam i fingrene etter en 4,5/4,7 pure android telefon. Savner min gamle Nexus 4 (sett bort i fra kamera og slik selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Bryr meg minimalt om hvordan en telefon ser ut. Av alle relevante forskjeller mellom telefonene på markedet, er det den suverent minst viktige faktoren. For det første ser de alle omtrent like ut, og for det andre: Hvem bruker egentlig telefonen sin som et smykke? Får man høyere sosial status med en «pen» telefon fremfor en «stygg»? Imponerer man naboen? Hjelper utseende på telefonen deg med å få ja til en romantisk date? Nope og atter nope. Ingen andre bryr seg om hvordan telefonen din ser ut, så hvorfor bry seg selv?

Endret av kvakse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bryr meg minimalt om hvordan en telefon ser ut. Av alle relevante forskjeller mellom telefonene på markedet, er det den suverent minst viktige faktoren. For det første ser de alle omtrent like ut, og for det andre: Hvem bruker egentlig telefonen sin som et smykke? Får man høyere sosial status med en «pen» telefon fremfor en «stygg»? Imponerer man naboen? Hjelper utseende på telefonen deg med å få ja til en romantisk date? Nope og atter nope. Ingen andre bryr seg om hvordan telefonen din ser ut, så hvorfor bry seg selv?

 

Alt dette er jo subjektivt. Folk har lov til å bry seg om hva de selv vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...