Gå til innhold

Dette skal være Huawei Mate 9 – som får masse minne og lagringsplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg hadde veldig lyst på Huawei Mate 8, men den var litt for stor for hånden min. Håper Mate 9 kan være litt smalere. Den har like stor skjerm, men ingen dimensjoner er gitt ennå.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8073&idPhone2=7239

 

Vurdert Note 7 da?

 

Nope. Den har samme design som Galaxy S7 Edge som jeg ikke likte (bakside av glass, kurvet skjerm). Jeg likte design av Mate 8 veldig godt. Den har en veldig stor screen-to-body ratio. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare tull med mer enn 1080 på en mobiltelefon, i hvertfall for 99% av jordens befolkning. Jeg klarte i hvertfall ikke se noen forskjell fra 1080 og 1440 på en Sony. Stå på huawei, dere har gjort en fantastisk jobb, nå gjenstår kun hovedsponsingen ev vif så gir jeg dere 10/10

Skal vi spare på dette inntil Apple kommer med noe nytt?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde veldig lyst på Huawei Mate 8, men den var litt for stor for hånden min. Håper Mate 9 kan være litt smalere. Den har like stor skjerm, men ingen dimensjoner er gitt ennå.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8073&idPhone2=7239

 

Vurdert Note 7 da?

 

Nope. Den har samme design som Galaxy S7 Edge som jeg ikke likte (bakside av glass, kurvet skjerm). Jeg likte design av Mate 8 veldig godt. Den har en veldig stor screen-to-body ratio. 

 

 

Problemet med at Note 7 har bakside av glass kan løses med denne eller liknende. Synes Mate 8 ser bra ut selv, men kamera og skjerm er bedre på Samsung sin da. Synd vi ikke kan få pose og sekk :p

Lenke til kommentar

Kunne vært interisant som en iPod erstatter. Går det an å få spilt musikk på android, uten å bli avbrutt av meldinger og telefoner, uten å sette i fly modus? (Slik at jeg ser hva som har kommet inn når jeg kikker på telefon)

 

Av og til når man jobber så er det greit å ikke bli avbrutt, men samtidig ikke miste noen som har prøvd å få tak i meg. Bruker i dag iPod Classic, men de selges jo ikke lenger, og de lever heller ikke evig.

Lenke til kommentar

 

1080p gjør ingenting, krever mindre av maskinvaren og og pixel tetthet på 368ppi er helt ok.

368ppi er dårlig.. burde være minst 500ppi på en så stor skjerm

 

 

Var det ikke sånn at 326ppi var grensa for hva folk flest klarer å oppfatte da? Klart at holder man mobilen helt oppe i trynet og prøver å se etter pixler, så klarer man kanskje å se forskjell menne. Når det er sagt, så er jeg vel enig at skjermer på 5.5" og større bør ha 1440p da, selv om forskjellen er minimal.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke går på kostnad av batterilevetid så må de for all del øke oppløsning til 1440p! Virker jo som det er veldig individuelt hvorvidt en klarer å se forskjell på 1080p og 1440p på en så stor skjerm.

 

Jeg prøvde Mate 8 i butikk for halvannen uke siden og sammenlignet med Xperia z3 som har 0,8" mindre skjerm, jeg kunne ikke se noe forskjell da.. Jeg er riktig nok enig med at høyere oppløsning er en fordel til feks VR innhold og siden Huawei har et VR headsett burde den kanskje være høyere for å feks matche Galaxy Gear VR.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Mate 8 i butikk for halvannen uke siden og sammenlignet med Xperia z3 som har 0,8" mindre skjerm, jeg kunne ikke se noe forskjell da.. Jeg er riktig nok enig med at høyere oppløsning er en fordel til feks VR innhold og siden Huawei har et VR headsett burde den kanskje være høyere for å feks matche Galaxy Gear VR.

 

Det er vel lettere å se forskjell om man tar et bilde med den, og zoomer inn på bildet med fingrene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...