Gå til innhold

Netflix sikter mot femti prosent «originalt» innhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netflix tjener på dette, men hvem tjener kundene? Dersom ikke de store selskapene slår seg sammen om en strømmetjeneste der de store titlene er, vil ikke de store titlene være like store lengre etterhvert som Netflix, HBO og andre tilbyr egne produkter til stadig større brukermasser uten å være like livredde for å gi kundene tilgang på innhold.

Lenke til kommentar

Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix.

 

Alt av Star Trek blir tilgjengelig på Netflix her i Norge. Og det blir eneste stedet du vil kunne se Star Trek: Discovery i 2017 her i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix.

 

Alt av Star Trek blir tilgjengelig på Netflix her i Norge.

 

Repeat much? Var det ikke det jeg skrev...foruten å ikke nevne Netflix som var åpenbart.

 

Og det blir eneste stedet du vil kunne se Star Trek: Discovery i 2017 her i Norge.

Vet om noen som skal skaffe seg Netflix bare på grunn av det. Har altids vært vanskelig å få Star Trek på TV her i Norge, forruten TNG som kjørte i syndication på TV2.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...