Gå til innhold

Etter 20 år kvitter Blizzard seg nå med Battle.net-navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makes sense, hvertfall for nye brukere. At de har beholdt battle.net navnet såpass lenge i utgangspunktet handler vel en del om nostalgi.

 

Ellers en liten skriveleif i denne setning:

"Helt siden lanseringen av World of Warcraft i 2004 har samtlige Blizzard-hatt et betydelig fokus på nettspilling, og alle spillene sluses nå gjennom en egen klient for tjenesten."

 

Ellers synest jeg det er noe rotete at alle blizzard sine spill og utvidelsespakker kommer opp på høyeresiden under "i sammarbeid med prisguide", spesielt når det er en litt kortere nyhetssak, men dette er vel kanskje fordi alle disse har en tilknytning til battle.net?

Lenke til kommentar

Makes sense, hvertfall for nye brukere. At de har beholdt battle.net navnet såpass lenge i utgangspunktet handler vel en del om nostalgi.

 

Ellers en liten skriveleif i denne setning:

"Helt siden lanseringen av World of Warcraft i 2004 har samtlige Blizzard-hatt et betydelig fokus på nettspilling, og alle spillene sluses nå gjennom en egen klient for tjenesten."

 

Ellers synest jeg det er noe rotete at alle blizzard sine spill og utvidelsespakker kommer opp på høyeresiden under "i sammarbeid med prisguide", spesielt når det er en litt kortere nyhetssak, men dette er vel kanskje fordi alle disse har en tilknytning til battle.net?

 

Takk, Respwner. :) Den glapp gjennom korrekturen. Jeg retter den umiddelbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at de burde holdt på det er jo det elste Nettverket spesielt laget for gaming som tillater kommunikasjon imellom personer i flere forskjellige sjangere og spill typer. Spillere av Diablo starcraft og Warcraft kunne jo chatte sammens lenge før Facebook og til og med Msn(windows messenger) Også er det jo en veldig sterk merkevare som alle assosierer med Blizzard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...