Gå til innhold

Nå har det blitt veldig enkelt å kjøre Android-apper på PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere glemte å nevne at en må ha Intel Prosessor...

 

 

 

 

 

emulator: ERROR: x86_64 emulation currently requires hardware acceleration!
Please ensure Intel HAXM is properly installed and usable.
CPU acceleration status: Remix OS Player requires an Intel processor with VT-x and NX support.  Your CPU: 'AuthenticAMD'

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere glemte å nevne at en må ha Intel Prosessor...

 

 

 

emulator: ERROR: x86_64 emulation currently requires hardware acceleration!

Please ensure Intel HAXM is properly installed and usable.

CPU acceleration status: Remix OS Player requires an Intel processor with VT-x and NX support.  Your CPU: 'AuthenticAMD'

 

 

 

Får du ikke startet den i det hele tatt?

Lenke til kommentar

 

Dere glemte å nevne at en må ha Intel Prosessor...

 

 

 

emulator: ERROR: x86_64 emulation currently requires hardware acceleration!

Please ensure Intel HAXM is properly installed and usable.

CPU acceleration status: Remix OS Player requires an Intel processor with VT-x and NX support.  Your CPU: 'AuthenticAMD'

 

 

 

Får du ikke startet den i det hele tatt?

 

jo, men får den feilmeldingen når jeg starter appen, så avsluttes den.

Lenke til kommentar

 

 

Dere glemte å nevne at en må ha Intel Prosessor...

 

 

 

emulator: ERROR: x86_64 emulation currently requires hardware acceleration!

Please ensure Intel HAXM is properly installed and usable.

CPU acceleration status: Remix OS Player requires an Intel processor with VT-x and NX support.  Your CPU: 'AuthenticAMD'

 

 

 

Får du ikke startet den i det hele tatt?

 

jo, men får den feilmeldingen når jeg starter appen, så avsluttes den.

Det står i system requirements:

Core i3 (Recommend Core i5 or Core i7) / No support for AMD Chipsets

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt Remix OS Player på Linux. Kunne vært aktuelt for å kjøre Apps som Spotify og Wimp som ikke har en egen Linux versjon. Vel, Spotify har en Linux versjon, men den er fortsatt beta og ikke godt vedlikeholdt. Eneste problem er vel likevel at disse programmene som kjører på en PC, antagelig blir identifisert som Mobil og man får da restriksjonene som Wimp og Spotify har for mobil (koster ekstra på abonnementet).

Lenke til kommentar

 

 

Jeg prøvde å kjøre denne i dag. Har i5 prosessor, men får likevel samme feilmelding som Ozelot.

Installerte du Intel HAXM?

 

Aner ikke hva det er. Trodde det var noe i CPUen?

 

Jepp, der har du problemet. Du installerte ikkje Intel HAXM som følgte med Remix OS Player. Skal enkelt forklare hvordan du finner frem. RemixOSPlayer > remixemu > haxm-windows_v6_0_3 [Kjør "intelhaxm-android"]

Det trengst for å emulere Android.

Endret av Nekoz
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg prøvde å kjøre denne i dag. Har i5 prosessor, men får likevel samme feilmelding som Ozelot.

Installerte du Intel HAXM?

 

Aner ikke hva det er. Trodde det var noe i CPUen?

 

Jepp, der har du problemet. Du installerte ikkje Intel HAXM som følgte med Remix OS Player. Skal enkelt forklare hvordan du finner frem. RemixOSPlayer > remixemu > haxm-windows_v6_0_3 [Kjør "intelhaxm-android"]

Det trengst for å emulere Android.

 

Takk. Den ser ut til å være installert allerede. Jeg kan kun forandre install-parametre eller avinstallere.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt Remix OS Player på Linux. Kunne vært aktuelt for å kjøre Apps som Spotify og Wimp som ikke har en egen Linux versjon. Vel, Spotify har en Linux versjon, men den er fortsatt beta og ikke godt vedlikeholdt. Eneste problem er vel likevel at disse programmene som kjører på en PC, antagelig blir identifisert som Mobil og man får da restriksjonene som Wimp og Spotify har for mobil (koster ekstra på abonnementet).

 

Er da ingen problemet med spotify klienten på linux? Har heilt lik funksjonalitet som windows versjonen.

Lenke til kommentar

 

Skulle gjerne hatt Remix OS Player på Linux. Kunne vært aktuelt for å kjøre Apps som Spotify og Wimp som ikke har en egen Linux versjon. Vel, Spotify har en Linux versjon, men den er fortsatt beta og ikke godt vedlikeholdt. Eneste problem er vel likevel at disse programmene som kjører på en PC, antagelig blir identifisert som Mobil og man får da restriksjonene som Wimp og Spotify har for mobil (koster ekstra på abonnementet).

Er da ingen problemet med spotify klienten på linux? Har heilt lik funksjonalitet som windows versjonen.

 

Den siste saken jeg leste om Spotify for Linux gjorde meg litt bekymret over dens fremtid.

http://www.pcworld.com/article/3118336/linux/spotify-mails-it-in-on-linux-app.html

If a feature is added to Mac and Windows and it also works on Linux, it will appear in the Linux build. If something breaks in the Linux build, there’s no guarantee it will be fixed.

De har ingen utviklere som jobber med Linux lenger.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...