Gå til innhold

SNIKTITT: For Honor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble dette testet på PS4 eller pc? Jeg er fortsatt usikker på hvilken plattform man bør velge her. Sikkert bra med force feedback og stor skjerm på PS4, men jeg er mer fortrolig med PC, samt kanskje litt lettere mtp organisering i multiplayer etc.

 

Interessen min for dette spillet har vært på og av. Multiplayer har hele tiden sett bra ut, men noe av singleplayer virker borte vekk. Dog er det også singleplayer som virker greit nok. Så nå er nok interessen der igjen.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

 

Ble dette testet på PS4 eller pc? Jeg er fortsatt usikker på hvilken plattform man bør velge her. Sikkert bra med force feedback og stor skjerm på PS4, men jeg er mer fortrolig med PC, samt kanskje litt lettere mtp organisering i multiplayer etc.

Spillet er testet på PS4. ^^

 

 

Hvorfor de siste tegnene? ;)

 

Fikk du følelsen av at dette primært er et PS4 spill?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Synes det er snodig at denne myten om at PC ikke har håndkontrollere lever fortsatt. Og særlig at en side som dette er med på å holde den i live.

 

Hva tenker du på da? Jeg nevnte bare at det antagelig fungerer best med håndkontroller – sa ingenting om at det ikke kan spilles med håndkontroller på PC (noe jeg regner med at de fleste spill kan i disse dager).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes det er snodig at denne myten om at PC ikke har håndkontrollere lever fortsatt. Og særlig at en side som dette er med på å holde den i live.

Hva tenker du på da? Jeg nevnte bare at det antagelig fungerer best med håndkontroller – sa ingenting om at det ikke kan spilles med håndkontroller på PC (noe jeg regner med at de fleste spill kan i disse dager).

 

 

Det var mer måten du skrev det på. Det ga inntrykk av at det ville være enklere å spille på konsoll med kontroller, enn med på PC med mus og tastatur. Skal ikke se bort i fra at jeg feiltolket det. :) Er så vant til at folk ser på meg med vantro når jeg sier jeg spiller FIFA på PC. "Hva??? Spiller du FIFA med tastaturet???". :)

Endret av Stor Oddnoga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Håper virkelig de utvikler en skikkelig bra spill for singleplayer, da jeg ikke er fan av multiplayer. Så ut som et soleklart kjøp, inntil jeg hørte om satsningen på MMO-delen

 

Er bare 4v4 så langt unna et MMO :)

Så det er best med kontrollere og det er bare 4vs4?

Hvorfor skal man spille dette når man har medieval warfare fra torn banner?

Lenke til kommentar

Har bare en ting og si; Spilt technical alpha en stund.

Når det også hadde NDA.

 

Spillet er ganske kult! Liker det ganske godt. Prøvde med både mus/tastatur og xbox 1 kontroller.

 

Eneste minuset med spillet, dette er seriøst det eneste spillet som har klart å få meg sint. Sånn bokstavelig talt, sint. Så er du typen som kan bli hissig av en CS match eller noe annet? Styr unna, jeg er en rolig gamer. Men kameraten min som kan bli litt vel "livlig" av å spille, skriker så jeg hører blodkarene sprekker og fråden står ut av kjeften på han i dette spillet.

 

Bare ha det i bakhodet før du spiller det :) haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått med meg hva spillet er for noe.

Er det åpen verden med historiedel (ala skyrim/witcher)

Eller er det bare duellering?

Er bare 4v4 i arenaer, i tillegg er det historiedrevet singleplayer, men meget lineært virker det som. Samt at jeg tipper det er mange enkeltoppdrag med videosekvenser eller lignende i mellom (kampanjestil) slik spill var før i tiden.

 

Så får man noen nye abilities etterhvert (slags levlesystem)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...