Gå til innhold

RYKTE: Neste iPhone får trolig et unikt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får nå først se hvor godt 7´ern selger da... Jeg oppgradere ikke min 6 plus. Hadde de hatt hodetelefonutgang hadde jeg vurdert dette, men nå må jeg jammen gå i tenkeboksen.

 

Det var et styr uten like på jobb da alle fikk macbook air og folk måtte knote med TB adapter til prosjektor. "Alle" rota bort adapteret. Nå leveres heldigvis MBP med HDMI så problemet er løst.

 

Ser for meg at det blir samme tullet med apapteret til iPhone 7. Folk som skal være med på telefonkonferanse og roter bort adapteret.

 

Apple, ta dere en bolle!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

iPhone 7 er akkurat ute av fabrikken og dere starter ryktemølla for 8'eren alerede? Jeg regner med at rykter er en klikkmaskin :)

 

Dette er vel ikke akkurat nye rykter heller. Jeg går i det håpet om at det blir flotte greier i neste omgang. Er blitt veldig glad i skjermen på S7 Edge, så for min del må Apple bare ta steget over til denne typen skjerm i hvertfall :)

Lenke til kommentar

 

iPhone 7 er akkurat ute av fabrikken og dere starter ryktemølla for 8'eren alerede? Jeg regner med at rykter er en klikkmaskin :)

Dette er vel ikke akkurat nye rykter heller. Jeg går i det håpet om at det blir flotte greier i neste omgang. Er blitt veldig glad i skjermen på S7 Edge, så for min del må Apple bare ta steget over til denne typen skjerm i hvertfall :)

 

Pga kanten? Jeg må si jeg har ikke sett den store bruksverdien av den kurvede skjermen. Sånn sett så liker jeg bedre "vinduet" man kan ha til å se klokka gjennom skjermbeskyttelsen hvis du skjønner.

 

Har ikke noe behov for kurvet skjerm sånn som jeg ser det nå. Det jeg vil ha er tynnere kanter.

Lenke til kommentar

iPhone 7 er akkurat ute av fabrikken og dere starter ryktemølla for 8'eren alerede? Jeg regner med at rykter er en klikkmaskin :)

Vell, jeg så en forsideartikkel på DB.no som handlet om de nye revolusjonerende emojiene iOS har fått med den nye versjonen av OS'et. Dette ble også brakt inn som et av høydepunktene på TEK.

 

Men at det er sluppet en ny Windows 10 mobil i norske butikker i form av HP Elite X3 har ikke blitt nevnt med ett eneste ord. Ikke en gang når jeg sendte TEK en e-post og fortalte dem det gadd de skrive to ord om det.

 

Det er mye godt av gammel vane at jeg som windowsbruker gidder å trykke meg inn her. Men det blir stadig lenger mellom, og lenger skal det bli.

Endret av Serpentbane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...