Gå til innhold

iOS-oppdateringen ga iPhone-brukere «døde» telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering.

10.0.0.1 er versjonen som ble sluppet. Har ikke kommet noe nytt etter det, som jeg har fått tilbud om å installere iallfall.

 

Såpass fort... Da tror jeg jeg venter til .0.2 versjonen. Garantert noen stabilitets ting eller sikkerhetsting som må rettes på.

Lenke til kommentar

 

10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering.

10.0.0.1 er versjonen som ble sluppet. Har ikke kommet noe nytt etter det, som jeg har fått tilbud om å installere iallfall.

 

 

Okei, det kan gjerne stemme.

 

Leste bare i går kveld at det var snakk om at det var 10.0.0 versjonen som gikk ut kl. 19:00 og forårsaket trøbbel, for så å bli rettet til 10.0.1 med en "behind the scene update" ganske raskt.

Lenke til kommentar

Det er nok vanskelig, pga så mange modeller. Noen har en eller annen kombinasjon av apper, og så fungerer det ikke av en aller annen merkelig grunn, selv om det alltid fungerte på alle testenhetene til Apple.

Det vil nesten alltid være slik at når du slipper til alle, så vil det gå galt for noen nesten uansett.

 

Ellers er 1 time veldig kjapp respons, og hvis dette er den verste feilen i iOS 10 så ville jeg sagt lanseringen har gått veldig bra.

Endret av TKongen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...