Gå til innhold

Dette smarte beltet hjelper deg å spise mindre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart ide, og det beste er at det ser ut som et vanlig belte.

 

Hva med oss som stadig bytter belte, fordi beltet skal tilpasses klesdrakten og anledningen? skal man da ha x antall belter til over NOK 1000,- inkl. mva?

 

Her burde det vært lagt opp til å få kjøpt reimer som raskt snappes på sensoren, og tilhørende beltespenner snappes på fra andre siden.

 

Da har man sørget for fleksibilitet, individuell tilpasning, og mersalgs-tilbehør, som ville økt livslengden på produktet og firmaet.

Lenke til kommentar

 

Hva med oss som stadig bytter belte, fordi beltet skal tilpasses klesdrakten og anledningen? skal man da ha x antall belter til over NOK 1000,- inkl. mva?

Hvis du snakker en standard herregarderobe er det det som er vanlig ja.

 

 

Tror ikke appen deres er laget for å takle flere belter på en eier. Dessuten vil de kunne krangle om noen trenger å låne belte av deg.

 

 

Lenke til kommentar

 

Smart ide, og det beste er at det ser ut som et vanlig belte.

Hva med oss som stadig bytter belte, fordi beltet skal tilpasses klesdrakten og anledningen? skal man da ha x antall belter til over NOK 1000,- inkl. mva?

Da er dette produktet neppe for deg. Men som nevnt tidligere så tror jeg ikke den gjenomsnittelige mannen er så opptatt av hvilket belte man bruker.

 

Selv tar jeg på meg ett belte, og bruker det i ett år+ til det som oftest blir ødelagt på noe vis, så kjøper jeg nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Smart ide, og det beste er at det ser ut som et vanlig belte.

Hva med oss som stadig bytter belte, fordi beltet skal tilpasses klesdrakten og anledningen? skal man da ha x antall belter til over NOK 1000,- inkl. mva?

Da er dette produktet neppe for deg. Men som nevnt tidligere så tror jeg ikke den gjenomsnittelige mannen er så opptatt av hvilket belte man bruker.

 

Selv tar jeg på meg ett belte, og bruker det i ett år+ til det som oftest blir ødelagt på noe vis, så kjøper jeg nytt.

 

 

Har 4 belter nå, ett brunt og ett svart til dressbukser, og tilsvarende for jeans. Liker at sko og belter matcher, og gjerne jakken og. Samme med skjerf lue og hansker om vinteren. Liker komboen brunt og svart, så begynt å handle sekk, pc-veske og til sist gymbag som enten har ene eller begge fargene i seg.

 

Greit å ikke alltid kle seg som en nerd, selv om man er en (nerd light ihvertfall)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...