Gå til innhold

Disse telefonene kommer i butikkene i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjem til å kjøpe Samsung Galaxy S7 om ikkje lenge. Har eit inntrykk av at Samsung er dei einaste som greier å lage skikkeleg gode telefonar for tida.

 

Maskinvaremessig er Samsung best. Det har de alltid vært. Men programvaren deres er fortsatt blant de dårligste på markedet blant flaggskiptelefoner, og programvare har mye å si. Om du skal kjøpe deg en SD820-telefon i dag, anbefaler jeg deg å gå for Googles neste Pixel-telefoner (lanseres om en måneds tid) eller OnePlus 3. Da får du både toppspekket maskinvare og det beste av programvare, med ingen sporadiske frame drops eller lugginger.

 

For å få deg til å forstå hva jeg mener:

 

http://www.xda-developers.com/with-the-note-7-samsung-still-delivers-embarrassing-real-world-performance/

Lenke til kommentar

 

Eg kjem til å kjøpe Samsung Galaxy S7 om ikkje lenge. Har eit inntrykk av at Samsung er dei einaste som greier å lage skikkeleg gode telefonar for tida.

 

Maskinvaremessig er Samsung best. Det har de alltid vært. Men programvaren deres er fortsatt blant de dårligste på markedet blant flaggskiptelefoner, og programvare har mye å si. Om du skal kjøpe deg en SD820-telefon i dag, anbefaler jeg deg å gå for Googles neste Pixel-telefoner (lanseres om en måneds tid) eller OnePlus 3. Da får du både toppspekket maskinvare og det beste av programvare, med ingen sporadiske frame drops eller lugginger.

 

For å få deg til å forstå hva jeg mener:

 

http://www.xda-developers.com/with-the-note-7-samsung-still-delivers-embarrassing-real-world-performance/

Er ikke det der for Snapdragon utgaven som selges i USA, og ikke Exynos som selges her i Europa?

Lenke til kommentar

 

 

Eg kjem til å kjøpe Samsung Galaxy S7 om ikkje lenge. Har eit inntrykk av at Samsung er dei einaste som greier å lage skikkeleg gode telefonar for tida.

Maskinvaremessig er Samsung best. Det har de alltid vært. Men programvaren deres er fortsatt blant de dårligste på markedet blant flaggskiptelefoner, og programvare har mye å si. Om du skal kjøpe deg en SD820-telefon i dag, anbefaler jeg deg å gå for Googles neste Pixel-telefoner (lanseres om en måneds tid) eller OnePlus 3. Da får du både toppspekket maskinvare og det beste av programvare, med ingen sporadiske frame drops eller lugginger.

 

For å få deg til å forstå hva jeg mener:

 

http://www.xda-developers.com/with-the-note-7-samsung-still-delivers-embarrassing-real-world-performance/

Er ikke det der for Snapdragon utgaven som selges i USA, og ikke Exynos som selges her i Europa?

 

 

Jo, det er det. Men dette er ikke et problem hos Snapdragon, da falle andre Android-flaggskip (som OP3 og HTC10) bruker SD820. XDA bruker også Nexus 6P som referanse for testen -- en telefon som har SD810, som er betydelig dårligere i ytelse enn SD820.

 

Videre kan jeg selv av erfaring si at min bruk med S7 Edge, samt andre Samsung-telefoner, viser alle de nevnte og typiske problemene med TouchWiz. Problemet ligger i programvaren. S7s Exynos-prosessor (som forøvrig er minimalt bedre enn SD820) vil ha lite relevans på nettopp dette. 

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

 

Riktig nok ikke en septembermobil da den nå er i butikkene, men rimelig sjanseløst at Tek ikke har nevnt HP X3 med ett eneste ord...

 

Som Windowsbruker ser jeg ikke lenger noe poeng i å lese mobilnyheter her på Tek. Og uten de er det lite annet å komme tilbake for...

http://www.tek.no/artikler/hp-vil-erobre-windowstelefonene-fra-microsoft/277256

 

Ja, fra i Februar. Dukket denne opp i artikkelen "her er augustmobilene"? Har Tek nevnt at den nå er på markedet? Nei.

Lenke til kommentar

 

Eg kjem til å kjøpe Samsung Galaxy S7 om ikkje lenge. Har eit inntrykk av at Samsung er dei einaste som greier å lage skikkeleg gode telefonar for tida.

 

Maskinvaremessig er Samsung best. Det har de alltid vært. Men programvaren deres er fortsatt blant de dårligste på markedet blant flaggskiptelefoner, og programvare har mye å si. Om du skal kjøpe deg en SD820-telefon i dag, anbefaler jeg deg å gå for Googles neste Pixel-telefoner (lanseres om en måneds tid) eller OnePlus 3. Da får du både toppspekket maskinvare og det beste av programvare, med ingen sporadiske frame drops eller lugginger.

 

For å få deg til å forstå hva jeg mener:

 

http://www.xda-developers.com/with-the-note-7-samsung-still-delivers-embarrassing-real-world-performance/

Ha, jeg har nå hatt alt fra s2 til s6 edge problemfritt. men derimot cat s40 jeg har som firmatlf låser seg flere ganger i løpet av en dag, lagrer knapt bildene jeg tar. må tvangsavsluttes for å startes igjen som kan ta minutter, kan få anrop på svart skjerm uten å kunne gjøre noe. Jeg har aldri hatt en så jævla møkkatelefon som den cat s40. ikke en eneste dag er problemfri med den, en kollega har også mye problemer med cat s30. Ja den tåler juling som en rivningsarbeider er avhengig av men for en dritt tlf den er også treig med alt som skal gjøres og åpnes av apper. Det finnes ike verre tlf når det kommer til bruk og software bugs og jeg har hatt mange mobiler, bare i toppklasse

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...