Gå til innhold

SNIKTITT: Denne gigant-TV-en koster like mye som en Tesla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nå har Tesla blitt journalistenes mål på pris, akkurat som fotballbaner er mål på lengde og areal og olympiske svømmebasenger er mål på volum. :roll:
 

Baksiden er lekker å se på. Her er 75-tommeren.

Den burde være relativt rimelig å skaffe seg en replika av baksiden, for å nyte i stua... :p

Endret av Simen1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så nå har Tesla blitt journalistenes mål på pris, akkurat som fotballbaner er mål på lengde og areal og olympiske svømmebasenger er mål på volum. :roll:

 

Baksiden er lekker å se på. Her er 75-tommeren.

Den burde være relativt rimelig å skaffe seg en replika av baksiden, for å nyte i stua... :p

Jepp, dette er jo målenheter samtlige nordmenn har et forhold til! Eller?

Jeg, for min del har solgt teslaen og huset med fotball banen

å bassenget, kjøpt meg VR og flyttet så langt jeg kunne komme meg inn i svartskauen uten og miste 300mbit 4g dekningen...

Lenke til kommentar

Som en erstattning for projektor & lerret, så er jo egentlig ikke den 100 tommeren for stor, om man har passende stue/film rom til den. Har selv en 65" Plasma TV, og kunne tenke meg en 75" neste gang jeg handler. Denne til Sony virker lovende! Iallefall frem til OLED blir bedre og billigere. Menne hvis denne 75 tommeren koster 65 tusen kroner slik artikkelen antyder, så er egentlig den også altfor kostbar! Håper slike store TV'er i den kvalitetsklassen synker til under 40K innen 2-3 år.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Som en erstattning for projektor & lerret, så er jo egentlig ikke den 100 tommeren for stor, om man har passende stue/film rom til den. Har selv en 65" Plasma TV, og kunne tenke meg en 75" neste gang jeg handler. Denne til Sony virker lovende! Iallefall frem til OLED blir bedre og billigere. Menne hvis denne 75 tommeren koster 65 tusen kroner slik artikkelen antyder, så er egentlig den også altfor kostbar! Håper slike store TV'er i den kvalitetsklassen synker til under 40K innen 2-3 år.

Jeg sitter og venter på 100-tommer med en prislapp som en brukt Baleno...

 

For min del er egentlig 100 tommer minimum for hva jeg behøver.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

 

Som en erstattning for projektor & lerret, så er jo egentlig ikke den 100 tommeren for stor, om man har passende stue/film rom til den. Har selv en 65" Plasma TV, og kunne tenke meg en 75" neste gang jeg handler. Denne til Sony virker lovende! Iallefall frem til OLED blir bedre og billigere. Menne hvis denne 75 tommeren koster 65 tusen kroner slik artikkelen antyder, så er egentlig den også altfor kostbar! Håper slike store TV'er i den kvalitetsklassen synker til under 40K innen 2-3 år.

Jeg sitter og venter på 100-tommer med en prislapp som en brukt Baleno...

 

For min del er egentlig 100 tommer minimum for hva jeg behøver.

 

 

Si fra når jeg skal le av spøken din da.

Lenke til kommentar

 

 

Som en erstattning for projektor & lerret, så er jo egentlig ikke den 100 tommeren for stor, om man har passende stue/film rom til den. Har selv en 65" Plasma TV, og kunne tenke meg en 75" neste gang jeg handler. Denne til Sony virker lovende! Iallefall frem til OLED blir bedre og billigere. Menne hvis denne 75 tommeren koster 65 tusen kroner slik artikkelen antyder, så er egentlig den også altfor kostbar! Håper slike store TV'er i den kvalitetsklassen synker til under 40K innen 2-3 år.

Jeg sitter og venter på 100-tommer med en prislapp som en brukt Baleno...

 

For min del er egentlig 100 tommer minimum for hva jeg behøver.

Si fra når jeg skal le av spøken din da.

Nå.

 

Men spøk til side. Jeg spøker ikke. En Tesla for en TV er vell drøyt. En brukt Baleno topper på 30K, en fin prislapp på en slik TV.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil heller ha en projektor, da får du samme størrelse og opplevelse for rundt tyve-tusen.

Nuvel. Du får ikkje same biletkvalitet av ein projektor som det apparatet der.

Jo.
Nei, det er per i dag en teknologisk umulighet. Du får samme oppløsning, samme teknologiske funksjonsnivå og i det heletatt de samme buzzordene, men bildekvaliteten vil i sin helhet ikke kunne tilsvare en TV.
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg vil heller ha en projektor, da får du samme størrelse og opplevelse for rundt tyve-tusen.

Nuvel. Du får ikkje same biletkvalitet av ein projektor som det apparatet der.

Jo.
Nei, det er per i dag en teknologisk umulighet. Du får samme oppløsning, samme teknologiske funksjonsnivå og i det heletatt de samme buzzordene, men bildekvaliteten vil i sin helhet ikke kunne tilsvare en TV.

Du får ikke samme kinofølelse av en TV som en projektor. ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg vil heller ha en projektor, da får du samme størrelse og opplevelse for rundt tyve-tusen.

Nuvel. Du får ikkje same biletkvalitet av ein projektor som det apparatet der.
Jo.
Nei, det er per i dag en teknologisk umulighet. Du får samme oppløsning, samme teknologiske funksjonsnivå og i det heletatt de samme buzzordene, men bildekvaliteten vil i sin helhet ikke kunne tilsvare en TV.

Du får ikke samme kinofølelse av en TV som en projektor. ;)

 

Kanskje ikke, men får jeg en TV som er like stor så skal jeg klare å leve meg inn i kinofølelsen like vell ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...