Gå til innhold

SNIKTITT: Nå kommer det en kompakt Xperia X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- Litt flisespikkeri...

Hvorfor senke oppløsningen?

 

Hvofor ikke bare lansere en mobil med 4,5" synlig skjerm som har Full-HD("1920*1080", eller "1080*1920" som det ofte kalles på mobil-fronten.)-oppløsning.

Og det hadde ikke skadet om batteriet hadde vært kraftighere heller.

 

Ellers så er ikke 32GB lagring så galt, og at den har 3GB minne er også bra.

 

Om et par generasjoner så overgår mobil-tlf'er PC'en min på alle punkter med unntak av lagringskappasitet og fysisk størrelse.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Z5 Compact i ett år nå, og den irriterer meg. Den blir stadig treg. Jeg hadde tidligere en Z1 som jeg likte godt, og gledet meg til den nye kompaktmodellen. Uten grunn. Når jeg fyrer opp den gamle Z1-en så synes jeg faktisk den er kjappere enn Z5-en. For mitt vedkommende så driver jeg og teller på knappene om jeg heller vil gå litt opp i størrelse og velge Galaxy S7 (ev. S8 hvis den også blir vanntett). Fant forøvrig en gammel S3 som jeg gjenopprettet til fabrikkinstillingene, og også denne virker mer lettdrevet enn Z5 compact. Jeg forstår egentlig ikke hvordan dette er mulig, men det er sånn det oppleves i praksis hos meg. Denne nye Xperia X Compact frister heller ikke når den ikke er vanntett.

Lenke til kommentar

Jeg valgt faktisk å gå fra min Z5 Compact og tilbake til min Z1 Compact. Nettopp pga at Z5'en var mye tregere enn Z1.. Spesielt kameraet var tregt og Snap...

Z5'en var rask når jeg kjøpte den, men etter at det ble lagt inn Android 6.0.1 så ble den utrolig treg.

Etter litt Googling så ser jeg at jeg er ikke eneste person som sliter med treghet på Z5, spesielt kameraet...

Z5 Compact ble nok mitt siste Sony-kjøp..

Lenke til kommentar

Jeg valgt faktisk å gå fra min Z5 Compact og tilbake til min Z1 Compact. Nettopp pga at Z5'en var mye tregere enn Z1.. Spesielt kameraet var tregt og Snap...

Z5'en var rask når jeg kjøpte den, men etter at det ble lagt inn Android 6.0.1 så ble den utrolig treg.

Etter litt Googling så ser jeg at jeg er ikke eneste person som sliter med treghet på Z5, spesielt kameraet...

Z5 Compact ble nok mitt siste Sony-kjøp..

 

Kanskje det kan være en idé å nedgradere Android? Hva tror du? Jeg husker at kameraet var veldig kjapt og bra i starten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...