Gå til innhold

E-SPORT: Har ditt lag det som trengs for å bli kongene av Norden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagene som så langt er invitert til turneringen er Reunited, Rouge, Luminosity, MisfitsGG, Dignitas og OWKings

 

Ehh,, er jo kinda ikke Best i Norden da... Kings of Nordic er jo kinda Best i Norden... Trodde det var det laget som var best av Norge, Sverige, Finnland, Danmark og Island jeg.. ??? dette her er jo bare helt på tryne i mine øyne...?? kan vi få en Turnering senere værtfall som FAKTISK er King of Nordic?? og ikke sånn vas som dette?? det er det vi vil ha?. men jaau det er min mening...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lagene som så langt er invitert til turneringen er Reunited, Rouge, Luminosity, MisfitsGG, Dignitas og OWKings

 

Ehh,, er jo kinda ikke Best i Norden da... Kings of Nordic er jo kinda Best i Norden... Trodde det var det laget som var best av Norge, Sverige, Finnland, Danmark og Island jeg.. ??? dette her er jo bare helt på tryne i mine øyne...?? kan vi få en Turnering senere værtfall som FAKTISK er King of Nordic?? og ikke sånn vas som dette?? det er det vi vil ha?. men jaau det er min mening...

 

Nå har vel arrangøren uttalt hvorfor det er slik, i alle fall til å begynne med. Jeg vil tro at det er bra for nordiske lag å få spilt mot andre profesjonelle lag i offisielle kamper. Veldig mye lærdom og erfaring å hente i disse kampene. Se på det positive i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lagene som så langt er invitert til turneringen er Reunited, Rouge, Luminosity, MisfitsGG, Dignitas og OWKings

 

Ehh,, er jo kinda ikke Best i Norden da... Kings of Nordic er jo kinda Best i Norden... Trodde det var det laget som var best av Norge, Sverige, Finnland, Danmark og Island jeg.. ??? dette her er jo bare helt på tryne i mine øyne...?? kan vi få en Turnering senere værtfall som FAKTISK er King of Nordic?? og ikke sånn vas som dette?? det er det vi vil ha?. men jaau det er min mening...

 

Nå har vel arrangøren uttalt hvorfor det er slik, i alle fall til å begynne med. Jeg vil tro at det er bra for nordiske lag å få spilt mot andre profesjonelle lag i offisielle kamper. Veldig mye lærdom og erfaring å hente i disse kampene. Se på det positive i det.

Vi møter flere av disse lagene i Gosugamers og ESL turneringer +++.

 

Men det er ikke det faktum at vi møter lagene i selv som er problemet her. Det er snarere det at det stod i reglene for turneringen på Gamer.no at samtlige spillere måtte være Norske statsborgere (og jeg antar at det var slik for Sverige, Danmark, Finland osv). Dette blir feil når de inviterte lagene får rekruttere spillere fra hele Europa. Reglene er ikke like for alle, kort oppsummert.

 

Jeg ser at dette i ettertid har blitt endret til 4 av 6 må være Norske nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...