Gå til innhold

Gran Turismo Sport er utsatt på ubestemt tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, sagaen om Gran Turismo fortsetter! Gran turismo 5 endte vel passende nok med en 5 års utsettelse i forhold til den planlagte lanserings datoen samtidig med lanseringen av PS3  :lol:

 

Nå var vel årsaken til det dødsfall på han som var ansvarlig for utviklinga så kan vel ikke helt sammenlignes.

 

Generelt sett så er det vel ikke overaskende at spill blit utsatt selv om jeg føler at det var verre før enn nå.

Lenke til kommentar

Nå var vel årsaken til det dødsfall på han som var ansvarlig for utviklinga så kan vel ikke helt sammenlignes.

 

Generelt sett så er det vel ikke overaskende at spill blit utsatt selv om jeg føler at det var verre før enn nå.

 

 

Og hvilket dødsfall var dette? Kazunori Yamauchi har ledet Polyphony fra dag 1 og er vertfall fortsatt i live, han sitter og enda bak styret på skuta å leder utviklingen av GT Sport. 

Lenke til kommentar

Kan skjønne at det blir vanskelig å prøve å matche Driveclub grafikk siden det spillet kjører i 30fps og makser ut originale ps4 og når Gran Turismo satser på å kjøre i 60fps. Er samme som å sammenligne grafikken i Battlefield og Call of Duty på 360 når Call of Duty gikk for 60fps og bedre flyt, mens Battlefield for 30fps og noe bedre grafikk.

 

Istedet for å fokusere på originale PS4 er jeg mer interessert i å se hvor bra nye Gran Turismo kan se ut på PS4 Neo. 1080p, 60fps og Driveclub+ grafikk.

Lenke til kommentar

 

Haha, sagaen om Gran Turismo fortsetter! Gran turismo 5 endte vel passende nok med en 5 års utsettelse i forhold til den planlagte lanserings datoen samtidig med lanseringen av PS3  :lol:

Så man må vente sport år før dette spillet kommer?

utsatt for å bli lanseringstittel til nye ps4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...