Gå til innhold

TEST: NZXT Hue+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg ikke det er så pent med denne typen dioder da lyset ikke blir jevnt fordelt over remsene. Jeg ville heller skjult selve LED-remsen, og heller fått fargene i form av refleksjoner, men det er så klart preferanser.

 

Man kan jo montere en slags diffuser, da burde det vel bli bra :) kan gjøre det så enkelt at man bruker bakepapir.

Lenke til kommentar

Kids eller ikke kids..

Kan bli pent, og litt mer "voksent". Eksempelet i denne artikkelen bærer heller preg av rotete fargekombinasjoner. Personlig hadde jeg horet den opp på en mer stilren måte. Eller droppet sidevindu og kun tenkt på ytelse eller støy.

 

edit:siterte feil innlegg :)

Endret av lumfong
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes denne artikkelen motsier noe som nærmest var et mantra i flere av de tidligere byggeartiklene? Nemlig det å være litt gnien og velge det som ga mest "bang for the bucks". Dette produktet er jo egentlig fullstendig unødvendig i en PC, akkurat som en diger hekkspoiler på en gateregistrert bil med "strikkmotor". Belysning gir eksakt null "bang" for de nevnte "bucks", man får bare ekstra glitter ved selve avfyringen av fyrverkeriet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...