Gå til innhold

Ekspert sier ripetesten av Galaxy Note 7 er fullstendig ubrukelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke om han har rett eller ikke, denne videoen vil blir linket av alle Samsung hatere  i lang tid fremover.

Jeg har inntrykk av at hatkrigen mellom Apple og Samsung har dabbet veldig av det siste året.

 

Joa. Heldigvis har folk begynt å bli voksne.

 

Er det nå jeg skal poste et bilde av bæsjen min?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kult at dere spurte en person som kan noe om dette, og fant ut hva som var sannheten  :)

 

 

Hjelper ikke om han har rett eller ikke, denne videoen vil blir linket av alle Samsung hatere  i lang tid fremover.

Hvis folk har lyst til å hate noe, så kan de vel få gjøre det, om de absolutt vil. Så kan resten som ikke hater mobilmerker eller lignende bare ignore dem. Plager ikke meg om folk går rundt og poster dette som enn sannhet. Det kommer og til å bite dem om litt. Samsung er  alltid den første med Gorilla Glass, men alle kjøper det. Deres favorittmerke får og Gorilla Glass 5.

 

Spørsmålet er jo hvorfor dette ikke har skjedd på noen av de tidligere telefonene med annen type Gorilla Glass?

Sannsynligvis har Corning da rett når de hevder glasset sitt er forbedret og hardere enn før. Så det betyr at Gorilla Glass 5 er annerledes fra 4.

 

Ta heller og sjekk ut dropp testen til Note 7 .



selvfølgelig mot en apple :p

Hehe, jeg så nettopp en fyr som påsto at en bare så iphoner med knust glass, fordi selv om iPhone sitt glass ble knust, så fungerte skjermen. 50 til 5..... tror ikke det han påstod helt stemmer jeg.

 

Det er vel ingen hemmelighet at mobiler med kurvede skjermer ikke tåler noe utenom litt vann.

Kommer helt an på. Du kan være veldig uheldig, men den kan og klare seg like fint som alle andre telefoner.

Lenke til kommentar

 

 


Hehe, jeg så nettopp en fyr som påsto at en bare så iphoner med knust glass, fordi selv om iPhone sitt glass ble knust, så fungerte skjermen. 50 til 5..... tror ikke det han påstod helt stemmer jeg.


Jeg må være fullstendig sprø med andre ord, jeg kan huske helt krystallklart at jeg brukte min S4 med fullstendig knust skjerm i over en måned. Og når jeg sier fullstendig knust så mener jeg så knust at jeg fikk glassfliser i fingrene når jeg brukte den. :p Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

 

Hehe, jeg så nettopp en fyr som påsto at en bare så iphoner med knust glass, fordi selv om iPhone sitt glass ble knust, så fungerte skjermen. 50 til 5..... tror ikke det han påstod helt stemmer jeg.

 

Jeg må være fullstendig sprø med andre ord, jeg kan huske helt krystallklart at jeg brukte min S4 med fullstendig knust skjerm i over en måned. Og når jeg sier fullstendig knust så mener jeg så knust at jeg fikk glassfliser i fingrene når jeg brukte den. :p

 

Jeg tror nok du må oppsøke doktoren din for hallusinasjoner ja :p

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvorfor dette ikke har skjedd på noen av de tidligere telefonene med annen type Gorilla Glass?

 

Nettopp fordi det kan være at han trykker så hardt denne gangen at testen overføres/avleires til skjermen. Det er ikke sikkert han har gjort det tidligere. On a different note, hvordan vet vi at dette ikke har skjedd tidligere?

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet er jo hvorfor dette ikke har skjedd på noen av de tidligere telefonene med annen type Gorilla Glass?

 

Ja JerryRigEverything gjorde jo akkurat samme test med mobiler med Gorilla Glass 4...

Det stemmer vel ikke helt. Han gjorde samme test, men ikke AKKURAT samme test, siden den ble gjort for hånd. Om stiften han broker til å ripe glasset er mykere enn glasset vil den jo gi etter om han trykker hardere denne gangen enn han har gjort tidligere. Om du forsøker å ripe en skjerm med en normal blyant, og trykker veldig lett, så vil det jo ikke skje noe som helst.

 

Men, ettterhvert som du trykker hardere vil blyet etter hvert gi etter, og legge igjen spor av bly på overflaten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...