Gå til innhold

Her er alle endringene i No Man's Sky-oppdateringene til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis historien har lært oss en ting, så er det at metacritic user score ikke lyver - Michael Corleone

 

Virkelig? Userscore bryr jeg med nada om! Folk gir jo 0 selv om de mener kanskje mer 4 eller 7, eller gir 10 fordi så mange gir 0. F.eks. denne på Uncharted 4:

 

"this game sucks , only graphics nothing else.the gameplay is only about rock climbing and nothing more really and worthless story.I dont know why people are so attached to this game, Score 0."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Én ting har de ikke fikset i hvertfall...når du skal ta av med skipet fra bakken, så ender du plutselig opp over atmosfære nivå til tider. Blir fort en jævlig lang ekstra flygetur :p

 

Og space-combat er jo helt krise når man må inn i de fitte menyene og lade opp igjen skjoldet. Katastrofe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Én ting har de ikke fikset i hvertfall...når du skal ta av med skipet fra bakken, så ender du plutselig opp over atmosfære nivå til tider. Blir fort en jævlig lang ekstra flygetur :p

 

Og space-combat er jo helt krise når man må inne i de fitte menyene og lade opp igjen skjoldet. Katastrofe.

Haha har skjedd meg en gang. Landet oppå en av plantene, når jeg skulle til å lette ble jeg kastet rett opp og ut av stratosfæren.

 

Jeg opplevde noe rart sist jeg spilte, jeg gikk rundt på bakken på en helt vanlig oppdagelsesferd, fant baser og samlet inn ressurser. Plutselig ser jeg at flyet mitt beveger seg på kartet. Hva i helv... skjer nå tenker jeg. Etter en liten stund kan jeg se at flyet er ett minutt unna meg, greit nok at det er parkert ett minutt unna fra meg, men den svevde faktisk over meg og var ett minutt med gange fra meg. Flyet mitt fortsatte bare sveve oppover helt til det stod "OFF PLANET"....

 

Tror jeg har vært heldig med NMS har egentlig aldri vært plaget av bugs/glitch siden release. Har spilt totalt 10 timer. Har det skjedd noe så har det igrunn bare vært interessant eller morsomt.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

 

Hvis historien har lært oss en ting, så er det at metacritic user score ikke lyver - Michael Corleone

Virkelig? Userscore bryr jeg med nada om! Folk gir jo 0 selv om de mener kanskje mer 4 eller 7, eller gir 10 fordi så mange gir 0. F.eks. denne på Uncharted 4:

 

"this game sucks , only graphics nothing else.the gameplay is only about rock climbing and nothing more really and worthless story.I dont know why people are so attached to this game, Score 0."

 

 

Hmm har hørt at uncharted 4 har en av de beste storylines utgitt det siste året.

Lenke til kommentar

 

Svindleriet fortsetter å få oppmerksomhet ja.

 

Hva er svindel?

 

AtW

Alle løftene som ikke ble på langt nær overholdt, og måten Sean Murray impliserte at du vil møte andre players, og kunne se dem. "men spillet er så stort, at du vil ikke møte noen med det første".

Lite visste han at allerede første dagen, ville to players forsøke å møtes opp på nøyaktig samme posisjon.

 

De var ikke i stand til å se hverandre, og det ble helt 100% klart at dette er et singleplayer-spill, selv om det hele veien har vært sagt at det er multiplayer. På spørsmål om dette, har Sean Murray (mest sannsynlig med vilje) vært vag.

Jeg tror også det står multiplayer på selve spillcoveret (strengt talt det eneste du kan se fra andre players er planetnavn, og selv om du besøker denne planeten, vil den fremstå som helt ny for deg. du vil mao ikke se f.eks spor etter den første playeren som var der - bare navnet på planeten).

 

Det hjelper heller ikke på saken at Sean murray forsøker å skylde på server-load når han ble konfrontert med disse to playerne som ikke kunne se hverandre, til tross for å ha møttes opp på nøyaktig samme sted.

Selvfølgelig er det ikke server-load sin skyld, men det er et fint påskudd for å tjene litt ekstra tid til å snike inn denne funksjonen i en fremtidig patch, for eksempel.

På dette punktet har jeg ingen tvil om at det er slik Hello Games opererer.

 

Så ja, det grenser til svindel, hvis du setter deg inn i hvor misledende og slibrig de har vært med markedsføringen og hypen av spillet sitt.

Det er også trailers (som ligger ute på steam sin offisielle NMS-side til og med) hvor du ser manglende features rett foran deg - smart.

Man ser et klipp hvor det er romkrig mellom skip som skyter på hverandre, blant andre ting. Dette er ikke med i den versjonen som er ute nå...

 

En ting er når et spill hypes opp ufrivillig, og ikke klarer å levere til forventningene som fansen selv har skapt -

en annen ting er når et spillselskap bevisst misleder og overhyper spillet sitt, kun for å tjene inn på forhåndsbestillinger.

Det begynner å bli ganske åpenbart hva som er tilfelle med NMS, da det begynner å bli en alt for lang liste over vage og misledende uttalelser fra dem.

 

Det hadde vært greit om de bare uttalte seg og sa "sorry, det fikk vi ikke med i spillet allikevel." eller "vi har planer om å legge til denne funksjonen senere".

Men slik de har holdt på, så har de uttalt seg svært vagt og faktisk direkte misledende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Svindleriet fortsetter å få oppmerksomhet ja.

 

Hva er svindel?

 

AtW

Alle løftene som ikke ble på langt nær overholdt, og måten Sean Murray impliserte at du vil møte andre players, og kunne se dem. "men spillet er så stort, at du vil ikke møte noen med det første".

Lite visste han at allerede første dagen, ville to players forsøke å møtes opp på nøyaktig samme posisjon.

 

De var ikke i stand til å se hverandre, og det ble helt 100% klart at dette er et singleplayer-spill, selv om det hele veien har vært sagt at det er multiplayer. På spørsmål om dette, har Sean Murray (mest sannsynlig med vilje) vært vag.

Jeg tror også det står multiplayer på selve spillcoveret ............

Det står 1 Player på coveret. Og da nytter det ikke å klage over at det ikke er multiplayer.
Lenke til kommentar

Håper de fikser at du ikke må reise gjennom ca 150 sorte hull for å nå senter av galaksen, og hver gang ødelegge en del på skipet. Det må jo være en feil at det skal ta så lang tid, og kreve så mye. At det skal være langt er forståelig, men slik det er nå blir det tullete.

 

Mod miljøet virker heldigvis aktivt, og kommer ut med forbedringer løpende om dagen til spillet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

 

 

Svindleriet fortsetter å få oppmerksomhet ja.

 

Hva er svindel?

 

AtW

Alle løftene som ikke ble på langt nær overholdt, og måten Sean Murray impliserte at du vil møte andre players, og kunne se dem. "men spillet er så stort, at du vil ikke møte noen med det første".

Lite visste han at allerede første dagen, ville to players forsøke å møtes opp på nøyaktig samme posisjon.

 

De var ikke i stand til å se hverandre, og det ble helt 100% klart at dette er et singleplayer-spill, selv om det hele veien har vært sagt at det er multiplayer. På spørsmål om dette, har Sean Murray (mest sannsynlig med vilje) vært vag.

Jeg tror også det står multiplayer på selve spillcoveret ............

Det står 1 Player på coveret. Og da nytter det ikke å klage over at det ikke er multiplayer.

 

 

"Hm... vi evner ikke å holde løftene vi har gitt.. sleng et klistremerke over!"

 

wagii0fiujex.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...