Gå til innhold

E-SPORT: Blizzard med ny oppdatering på Overwatchs testserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk gud, begynner of bli lei av de samme personene i Potg hver eneste gang.

 

Potg startet bra, men nå er alle lei av det,

de burde fjerne det eller fikse manskjiten.

 

Har bare sett mercy 1 gang i det, og noen andre helter har jeg faktisk aldri sett, skjønner ikke hvorfor de lager det slikt at kun noen helter får Potg når det er helt klart at noen får raske kills og andre får kills mere spredt utover kampene.

 

Fix it or remove it, er noe waste av tid og se på nå.

Lenke til kommentar

Takk gud, begynner of bli lei av de samme personene i Potg hver eneste gang.

 

Potg startet bra, men nå er alle lei av det,

de burde fjerne det eller fikse manskjiten.

 

Har bare sett mercy 1 gang i det, og noen andre helter har jeg faktisk aldri sett, skjønner ikke hvorfor de lager det slikt at kun noen helter får Potg når det er helt klart at noen får raske kills og andre får kills mere spredt utover kampene.

 

Fix it or remove it, er noe waste av tid og se på nå.

 

Jeg er enig i at det ikke alltid er de beste playsa som vises i potg, men de gangene når folk faktisk gjør utrolige plays; er det sykt kult å se.

 

Si en widowmaker med en 4/5/6k er rått å se, selv om det ofte bare er Bastion i turretmode/en Mcree ult/Mercy som trykker én knapp (du skjønner tegninga).

 

Ikke generaliser at ALLE potgs er kjedelige/"waste av tid".

Lenke til kommentar

å derfor jeg blir headshotta når de bommer med 3 cm på hue altså, spillet er en joke.

 

Patchen er ikke live enda, så du skal ha opplevd relativt lang tid uten store bommer som gir treff.

 

Jeg er litt spent på om dette gir tilbake muligheten til å skyte "rundt" hjørner. De har jo rettet på både prosjektil og spillernes hit-boxer, og det er vel mulig at resultatet ikke blir at man kan treffe folk man ikke ser igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...