Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Du kan prøve For Honor neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun sett et par videoer. Virker ganske artig, men frykter multiplayer blir for repetetivt med kun riddere. Jeg savner et skikkelig middelalderspill.

 

Hvorfor ikke gå all in? 32 vs 32, både riddere og bueskyttere. Behold dette fektesystemet, men legg inn en blokkeringsmulighet med skjold mot piler. Forsvarende laget skal holde en borg/festning. Helm's Deep style.

 

Ber jeg om for mye?

Lenke til kommentar

Har kun sett et par videoer. Virker ganske artig, men frykter multiplayer blir for repetetivt med kun riddere. Jeg savner et skikkelig middelalderspill.

 

Hvorfor ikke gå all in? 32 vs 32, både riddere og bueskyttere. Behold dette fektesystemet, men legg inn en blokkeringsmulighet med skjold mot piler. Forsvarende laget skal holde en borg/festning. Helm's Deep style.

 

Ber jeg om for mye?

 

Send innspillene dine t Ubisoft så kanskje d skjer?

Lenke til kommentar

Har kun sett et par videoer. Virker ganske artig, men frykter multiplayer blir for repetetivt med kun riddere. Jeg savner et skikkelig middelalderspill.

 

Hvorfor ikke gå all in? 32 vs 32, både riddere og bueskyttere. Behold dette fektesystemet, men legg inn en blokkeringsmulighet med skjold mot piler. Forsvarende laget skal holde en borg/festning. Helm's Deep style.

 

Ber jeg om for mye?

 

Enig, det hadde gjort spillet mye mer interessant! I tillegg synes jeg det er kjipt at de (som så mange andre) dropper split screen på PC..

Lenke til kommentar

Har kun sett et par videoer. Virker ganske artig, men frykter multiplayer blir for repetetivt med kun riddere. Jeg savner et skikkelig middelalderspill.

Hvorfor ikke gå all in? 32 vs 32, både riddere og bueskyttere. Behold dette fektesystemet, men legg inn en blokkeringsmulighet med skjold mot piler. Forsvarende laget skal holde en borg/festning. Helm's Deep style.

Ber jeg om for mye?

Prøv torn banner sin Medieval Warfare. Mye bedre enn dette blir ( men kjøp det originale, ikke utvidelsen som er kjip)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...