Gå til innhold

Skuffa over Final Fantasy XV-utsettelen? Her er en time med video fra spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Briste eller bære for mange der ute, som 13 ble for meg. Ble for mye melodrama, cringe og kulturkrasj.

 

Personlig var et eller anna som skjedde når motion-capture gjorde sitt inntog, og de allikevel valgte å bruke japansk mocap til de engelske stemmene.

 

Er egentlig en befrielse å tenke på.. Har ikke runda et nytt Final Fantasy på over 10 år, og mest sannsynlig aldri igjen..

Lenke til kommentar

FF12 var det siste FF spillet eg likte.

Men til dags dato har ingen kommet opp på nivå med FF7. Iallefall ikke som eg har spilt.

Så kanskje det blir et nytt FF spill på meg når dette kommer ut. Vel og merke etter vi har fått lest reviews da. :p

 

FF12 hadde forferdelig tørr handling og uinspirerende karakterer. Gameplay var ok.

Lenke til kommentar

Serien kommer nok aldri opp på FF7 sitt nivå igjen. Fokuset nå er på action, grafikk og kulhetsfaktor, ikke den sterke historien. Men hvis storyen i FF15 i det minste er ok og karakterene ikke altfor irriterende så kan det gjøre det bra hvis gameplayet er solid. Det kan være et spill som fenger gamere som vanligvis ikke ville spilt FF, utfra det jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...