Gå til innhold

Final Fantasy XV kan være utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene.

Men det er bedre at de tar seg tiden de trenger en at de gir ut spillet med åpenbare problemer.

Endret av Galen Absalom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det urovekkende at man etter en så lang og kronglete utviklingstid fortsatt ikke har kontroll på prosjektet. Det får meg til å lure på om sluttproduktet vil holde mål, eller om spillet vil bære preg av at det er et prosjekt som ble påbegynt for lenge siden. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar

De bruker nok den ekstra tiden på å gjøre en bedre optimalisering og fikser flere bugs, så det er bare godt synes jeg. Jeg har blitt mer irritert av en for tidlig lansering med en rekke problemer. Sist jeg testet demoen var det fps dropp en rekke ganger, så jeg håper at de ser på dette i det minste. Spillet ser jo lekkert ut, så spørs om PS4 kan takle det.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke kjempebegeistret for hvordan de ser ut. JPOP-stilen passet i de futuristiske bymiljøene i FF13, men når man er på en roadtrip og løper rundt i villmarken virker det veldig merkelig å se ut som om man kommer rett fra salongen. Når det er sagt så har vi sett veldig lite av spillet, så det er mulig at stilen passer bedre inn i resten.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke kjempebegeistret for hvordan de ser ut. JPOP-stilen passet i de futuristiske bymiljøene i FF13, men når man er på en roadtrip og løper rundt i villmarken virker det veldig merkelig å se ut som om man kommer rett fra salongen. Når det er sagt så har vi sett veldig lite av spillet, så det er mulig at stilen passer bedre inn i resten.

 

Man kan skifte alle klerne og ting på hodet, så har aldri vert noe problem hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...