Gå til innhold

Spotify med personlige anbefalinger av de nyeste låtene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli lei av å måtte slette offline spillelister på Spotify Android fordi de av en merkelig grunn skal begrense antall sanger til 3333. Hvorfor akkurat dette merkelige tallet? Hva er vitsen med et 256 GB SD kort når man ikke får utnytte det?

 

Edit: "Each account is allowed a limit of 10,000 songs offline, and a maximum of 3 devices with offline playlists. Hence the 3,333 number - that is for each device."

 

Så da kan jeg jo bare piratkopiere sangene istedenfor da, slik at jeg får utnyttet all lagringskapasiteten. 128 GB innebygd pluss 256 GB ekstern er lik 374 GB og om hver mp3 er 5 MB så tilsvarer det over 70 000 sanger.

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det aldri tilsvarende artikler på Google Play Music? Det er jo en, imho, overlegen tjeneste, og ikke minst er det mulig å søke på sanger uten å få 0 treff... Såframt man ikke søker 100% riktig, og da er jo nermest poenget med å søke vekke?

 

For å søke i spotify er det jo lettere "å google" sangen + spotify!

Lenke til kommentar

 

 

 

Har du virkelig behov for mere enn 3333 sanger offline?

Hva med å ordne deg mere data på abbonemanget? har ingen spillelister offline, da mine 10GB data i måneden dekker streaming av tilstrekkelig musikk.

 

heh,

 

Om hver sang varer i 3 minutter snakker vi nesten 7 dager med kontinuelelig offline musikk. Om man hører på en halv dag i slengen får man 14 dager med offlinemusikk. Resten burde man kunne streame, selv om man er uten wifi.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

 

Har du virkelig behov for mere enn 3333 sanger offline?

Hva med å ordne deg mere data på abbonemanget? har ingen spillelister offline, da mine 10GB data i måneden dekker streaming av tilstrekkelig musikk.

 

 

Jeg hører på musikk hver dag. Da jeg hadde en iPod med 160 GB med flere titalls tusen sanger, gikk jeg lei av de sangene jeg hadde og måtte slette sanger får å få på plass nye. Med Spotify kunne jeg tenkt meg å slippe dette. Jeg har flere hundre spillelister på Spotify og de fleste listene er artister/band men også album, sjangerlister og blandet.

 

Jeg må altså begynne å slette noen offlinelister for å få på plass nye som jeg ønsker å prioritere. Og ja, det går fort an å gå lei av en spilleliste, men det betyr ikke at jeg ønsker å slette dem eller fjerne dem fra offline. Jeg strømmer ca. 7-10 timer musikk hver dag, og med en bitrate på 320 kbit/s så blir det etterhvert mange GB per måned. Og da er det klart billigere for meg at Spotify fjerner sine begrensninger enn at jeg oppgraderer fra mitt 1 GB data abonnement hos ICE til et som koster flere ganger mer enn det smaker.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter jeg ryddet opp i min gamle starred liste med musikk fra helt tilbake til 2010, og gikk fra ca 1100 sanger til 150 ble Spotify plutselig mye mer treffsikker i musikkforslag. Det ble en fryd å bruke Spotify igjen etter et lengre opphold med diverse musikk fra Youtube-kanaler som promoterer egentlig ganske bra musikk (som ikke finnes på Spotify).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...