Gå til innhold

Ny Battlefield 1-video gir større innblikk i våpnene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bullshit?

Sett gameplay videoer, hastigheten spillet går i og hvordan våpnene oppfører seg virker identisk et hvilket som helst bf spill.

De hadde en sjanse til å lage noe nytt og kult, så lagde de bf4 med andre skins.

Enig når jeg først hørte om BF1, gledet jeg meg masse. Men etter de viste våpene har jeg null interesse.

Lenke til kommentar

Bullshit?

Sett gameplay videoer, hastigheten spillet går i og hvordan våpnene oppfører seg virker identisk et hvilket som helst bf spill.

De hadde en sjanse til å lage noe nytt og kult, så lagde de bf4 med andre skins.

 

Etter å ha spilt Alpha, så kan jeg si at du har helt rett! Dette er rett og slett BF4 med nye skins og Battlefront grafikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Bullshit?

Sett gameplay videoer, hastigheten spillet går i og hvordan våpnene oppfører seg virker identisk et hvilket som helst bf spill.

De hadde en sjanse til å lage noe nytt og kult, så lagde de bf4 med andre skins.

 

Etter å ha spilt Alpha, så kan jeg si at du har helt rett! Dette er rett og slett BF4 med nye skins og Battlefront grafikk.

Kan jeg spør hvilken verden du lever i ? Det så mye som gjort bedere og mye mer feel til spillet, tror du har blitt litt washed up av gamle Call of Duty spill. Mye mer er tenkt igjennom i BF1, tar du faktis å lytter godt etter og ser på animasjonene og motion. Ikke kom her å si at det oppfører som alle andre battlefield, men heller en blanding av Bad Company 2 som var en stor suksess av franchies'n. Opimus11 har selv spilt alpha, men har du tatt deg tid til å legge merke til noe eller bare spilt igjennom, for du som har spilt det i 60-144 hz og 1080p/2160p burde sett stor forskjell. Sier bare dette for er lei av nett-troll som rakker ned på alt fordi de er så washed up.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen skulle sagt dette er en reskin av BF4 så ville det vært meg. Har ikke vært fan av BF4 og BF3 men dette ser faktisk mye bedre ut. Alt er nytt fra våpen til kjøretøy til langt større kart og man har vanvittig mye større flyområde enn tidligere. Skadesystemet virker mer realistisk enn før også. 

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig de har tonet ned presisjonen på våpnene betraktelig fra BF3 og BF4 slik at "skill" blir introdusert igjen til serien.

 

Nå sier ikke jeg at det nødvendigvis må være sånn jeg fremstiller det nå, men har en ganske god følelse på at det mest sannsynlig er det.

 

Spillerbasen ble betraktelig større med BF3 og 4, og introduserte serien for et yngre publikum. Siden det er flere spillere, betyr det flere dyktige spillere, spesielt når man tar høyde for at de yngste spillerne (nesten) uten forbehold er bedre i spill enn vi som er litt eldre.

 

Det kan sikkert da oppfattes som at det er for lett å bli drept, eller at det ikke krever ferdigheter. Men det tror jeg som sagt er feil. Det handler nok bare om å bli forbigått av en generasjon som er iboende bedre i spill enn oss.

 

Hadde det ikke krevd ferdighet hadde det vært helt random hvem som presterte best, og det er det jo ikke når man ser at enkelte spillere har KD rate på 30, 40 og enda høyere.

Lenke til kommentar

 

Jeg håper virkelig de har tonet ned presisjonen på våpnene betraktelig fra BF3 og BF4 slik at "skill" blir introdusert igjen til serien.

Nå sier ikke jeg at det nødvendigvis må være sånn jeg fremstiller det nå, men har en ganske god følelse på at det mest sannsynlig er det.

 

Spillerbasen ble betraktelig større med BF3 og 4, og introduserte serien for et yngre publikum. Siden det er flere spillere, betyr det flere dyktige spillere, spesielt når man tar høyde for at de yngste spillerne (nesten) uten forbehold er bedre i spill enn vi som er litt eldre.

 

Det kan sikkert da oppfattes som at det er for lett å bli drept, eller at det ikke krever ferdigheter. Men det tror jeg som sagt er feil. Det handler nok bare om å bli forbigått av en generasjon som er iboende bedre i spill enn oss.

 

Hadde det ikke krevd ferdighet hadde det vært helt random hvem som presterte best, og det er det jo ikke når man ser at enkelte spillere har KD rate på 30, 40 og enda høyere.

 

 

Tja, for så vidt enig i denne fremstillingen, men jeg spiller en del spill (bl.a supreme i cs:go, som er ganske aim heavy). Problemet med de moderne battlefield spillene er at du kan peke i den riktige retningen og holde inne knappen og er garantert å treffe. Rekyl er stort sett ikke-eksisterende og skyver bare spillet nærmere Call of Duty. Battlefield, for meg, har alltid vært mer strategisk.

Lenke til kommentar

 

Tja, for så vidt enig i denne fremstillingen, men jeg spiller en del spill (bl.a supreme i cs:go, som er ganske aim heavy). Problemet med de moderne battlefield spillene er at du kan peke i den riktige retningen og holde inne knappen og er garantert å treffe. Rekyl er stort sett ikke-eksisterende og skyver bare spillet nærmere Call of Duty. Battlefield, for meg, har alltid vært mer strategisk.

 

Den strategiske biten ble drept ved lanseringen av BF3.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...