Gå til innhold

Hva i all verden vil Apple lansere i september?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

It-avisen er det store når det kommer til rykter om Iphone.

"Sensasjoner" hver dag, krydret med masse meningsløse diskusjoner som aldri tar slutt. Et fantastisk møtested for fanboys fra alle tre leirene.

Lenke til kommentar

Så de lanserer en stor og en liten telefon, akkurat som før. Big surprise. *snooooooooooork*

På et relatert tema, hva er greia med voksne fanboys? Jeg skjønner at når du bruker hele din oppsparte lønning fra sommerjobben pluss en betydelig del av årets samlede ukelønn på en telefon så har du behov for å overbevise både deg selv og andre om at du har gjort et smart valg, men voksne mennesker som kan kjøpe den konkurrerende telefonen med eller uten delfinansiering via salg av den første uten å tenke to ganger på det? Er det virkelig fortsatt grunn til å kjempe for egen overbevisning?

Endret av bolt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så de lanserer en stor og en liten telefon, akkurat som før. Big surprise. *snooooooooooork*

På et relatert tema, hva er greia med voksne fanboys? Jeg skjønner at når du bruker hele din oppsparte lønning fra sommerjobben pluss en betydelig del av årets samlede ukelønn på en telefon så har du behov for å overbevise både deg selv og andre om at du har gjort et smart valg, men voksne mennesker som kan kjøpe den konkurrerende telefonen med eller uten delfinansiering via salg av den første uten å tenke to ganger på det? Er det virkelig fortsatt grunn til å kjempe for egen overbevisning?

 

Dette er religion...

Lenke til kommentar

Aldri skjønt Apple hysteriet. Og utseende - uff, min personlige mening: Mindre pen. Makan til stor og utstikkende kameradel på baksiden, samt kjedelig design ellers, og et nitrist GUI. Samt at man låser seg selvfølgelig til proprietære løsninger, og må bruke endel ekstra på nye overganger. Rart, men deilig å få det ut. Selv om det er mange andre som mener det samme...

Lenke til kommentar

Aldri skjønt Apple hysteriet.

Aldri skjønt hvorfor noen på død og liv må snakke nedsettende om Apple/iPhone i alle tråder som omhandler telefonen.

 

Det er en telefon... hvorfor folk blir fanboys av enten iPhone, Android eller noe annet i den grad at man må poengtere det hele tiden, ser jeg på som fullstendig uforståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...