Gå til innhold

Nå kommer realfilmen om Pokémon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokemon har vart siden 90-tallet, og kommer nok til å være populær i lang, lang tid fremover. Men Pokemon Go er noe annet. Tviler på at det varer mer enn noen uker.  Når det gjelder filmen er jeg mer skeptisk. Bra de endelig lager en film, men er Detectie Pikcachu det folk vil ha? Håper de ikke den vanlige idiotien og dysser ned hele Pokemon-greia, så bare får noen få Pokemons i filmen. 

Lenke til kommentar

Lurer på hva den perfekte storm av fandom-franchiser ville vært? Ringenes Harry Potter-mon? :D

 

Så du den episoden av Star Trek hvor Dalekene prøvde å drepe Frodo fordi han nektet å bruke Avadakadavra på Luke Skywalker etter at de hadde gått gjennom Star Gaten som førte dem til Kanto?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

La de hvile nå da.. Husker Pokemon fra jeg var guttunge, men nå føler jeg de har melka konseptet for det de kan.

Samme som samtlige andre Nintendo spill. Eller utgave nr X av et av flere AAA spill. Hvorfor skal ikke Pokemon ha samme livets rett som så ekstremt mange andre spill franchiser? Pga du synes Pokemon Go er er drittspill for 30 åringer som bare spiller pga nostalgi (tatt uti en annen post NjordNOR skrev).

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...